merhaba...ben batuhan

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
forrap' Alıntı:
Aramıza hoşgeldin...:rendeer: Mete_han nickli arkadaşa dikkat et:cat:Daha bi kaç ay önce çıktı akıl hastanesinden...:)
wayy metehan abı nasılsın....:)
herkese tesekkurler...:cat:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Doğru yerdesin...

batuhan35' Alıntı:
herkese selam...:)
pazar gunu silıvrı gezısıne tesasuf eserı katıldım ve ıyıkı katılmısım...:cat:
bu kadar sıcak ve kalıtelı ınsalarla yenı arkadaslar la tanısmıs oldum
tum motosılet.net e selamlar...:wiinkk:
Hoşgeldin...
Sen bir de 28 mayısdaki sapanca gezisine katılsan herhalde kopamazsın bir daha mt ailesinden :mrgreen:
::tutkuy::
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
lespaul_84' Alıntı:
wayy, batuhan gelmiş yaw:)
aramıza hoşgeldin abi, kalıcı olursun umarım.
burası çok güzeldir, sen de geçen geziden sonra anlamışsındır zaten:)
en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle. yardımlarını unutmuş değilim:wiinkk:
kendine çok iyi bak!:cat:
merhaba
sılıvrı yolculugumuz gercekten cok guzel bır gezı oldu
sapancaya gelıyormusun.??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst