merhaba arkadaşlar

Katılım
18 Ara 2015
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım gaziantepten katılıyorum motosiklet tamircisiyim burda olmak güzel
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
hoşgeldiniz. o zaman ilk soru benden. hayat honda da mıdır ?
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Hosgeldin abbom :)

Rafik mi deseydim ya da en iyisi ustam diyeyim.

Efsanevi bir makinen var sanirim fotograf yuklerseniz seviniriz.

Umarim uzun sureli ve aktif bir katiliminiz olur.
 
Katılım
18 Ara 2015
Mesajlar
1
EVET hayat onda [ HONDA] hoşbulduk DKN

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

hoşbulduk teşekkür ederim sokollu:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

herkese teşekürler motosiklet.net tutkunları
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst