Merhaba Arkadaşlar

Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
0
Merhaba,

Ben Hakan, 30 yaşında Ankara'da ikamet eden ve motora yeni başlayan biriyim. Maddi durumum iyi olmasına rağmen, gidip kocaman bir makina almak yerine, ikinci el bir CBF 150 aldım. Şu ana kadar hiç düşmedim. Eğitimim normal sürüşte iyi gidiyor. Bu sezonu cbf ile kapatmayı düşünüyorum. Seneye bakarız artık.
 
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
30
Merhaba hoş geldiniz. Cbf150 ile doğru bir tercih yapmışsınız. Yüksek cc'ler maddiyattan çok tecrübe birikimi gerektiriyor. Keyifli sürüşler, tekeriniz daima düz bassın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst