- Katılım
- 27 Haz 2015
- Mesajlar
- 246
- Konu Yazar
- #1
5 yıldır araba kullanıyordum motorsiklete döndüm. Ekipman tamam sayılır eldiven ve dizlik eksik. Motorsiklet tamam alındı.Ehliyet yok yarın sınava gireceğim büyük ihtimal geçemem önüme yuki koydular ben onu süremem
yinede gireceğim olurda kazayla verirler 
Hayırlı akşamlar ben ömer
Hayırlı akşamlar ben ömer