Merhaba arkadaşlar

Katılım
27 Haz 2015
Mesajlar
246
5 yıldır araba kullanıyordum motorsiklete döndüm. Ekipman tamam sayılır eldiven ve dizlik eksik. Motorsiklet tamam alındı.Ehliyet yok yarın sınava gireceğim büyük ihtimal geçemem önüme yuki koydular ben onu süremem :D yinede gireceğim olurda kazayla verirler :D
Hayırlı akşamlar ben ömer
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst