SertacT Katılım 9 May 2013 Mesajlar 3 9 May 2013 Konu Yazar #1 Merhaba Arkadaslar, Siteyi uzun zamandir takip ediyordum, fakat yeni uye oldum. Ankarada yasiyorum, 30 yasindayim, Insaat Muhendisiyim ve 2012 model Yamaha R6 sahibiyim. Sertac.
Merhaba Arkadaslar, Siteyi uzun zamandir takip ediyordum, fakat yeni uye oldum. Ankarada yasiyorum, 30 yasindayim, Insaat Muhendisiyim ve 2012 model Yamaha R6 sahibiyim. Sertac.
PsychoRider Katılım 26 Eyl 2011 Mesajlar 37 9 May 2013 #3 İnşallah kırmızı beyazdır r6 şaka bi yana hoşgeldin iyi vakit geçirmen dileğiyle.
M Müdür_07 Katılım 10 May 2013 Mesajlar 4 14 May 2013 #4 Aramıza hoşgeldin Sertaç Kardeşim.Güzel bir makineye sahipsin;paylaşımlarında görüşünceye dek esen kal...
Aramıza hoşgeldin Sertaç Kardeşim.Güzel bir makineye sahipsin;paylaşımlarında görüşünceye dek esen kal...