Merhaba Arkadaşlar

Katılım
9 May 2013
Mesajlar
3
Merhaba Arkadaslar,

Siteyi uzun zamandir takip ediyordum, fakat yeni uye oldum.

Ankarada yasiyorum, 30 yasindayim, Insaat Muhendisiyim ve 2012 model Yamaha R6 sahibiyim.

Sertac.
 
Katılım
26 Eyl 2011
Mesajlar
37
İnşallah kırmızı beyazdır r6 :)şaka bi yana hoşgeldin iyi vakit geçirmen dileğiyle.
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
4
Aramıza hoşgeldin Sertaç Kardeşim.Güzel bir makineye sahipsin;paylaşımlarında görüşünceye dek esen kal...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst