MERHABA ARKADAŞLAR

Katılım
16 Haz 2012
Mesajlar
3
Merhaba. Ben aranıza yeni katıldım 18 yaşındayım henüz motor almadım yeni başlıyorum. Yeterli kaynağı buradan elde edeceğimi düşünüyorum. :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1
slm adım hakan okan polat 29 yaşındayım istanbul ataşehirde oturuyorum. Motorsiklet hariç tüm kara taşıtlarını kullandım Scooter dahil hemen hemen bir çok kara taşıtına ait teknik bilgim vardır. fakat dürüst olayım deniz kara taşıtlara bir yana çocukluğumdan beri tek hayalini kurduyum motor tipi fazer oldu bmw vardı bir komşumuzda hep onu hayal eder dururdum ama nasip olmadı gitti bir türlü. Sanırım ailede tek çocuk olmamdan kaynaklı. 3 yıldır evliyim. fakat ailem yaşlı kardeşlerim okuyor kısaca tek maaşla üç daireye bakıyorum ve tabiki iki yatalak hastaya okuyan çocuklar vs. 10 yıldır bir firmada çalışıyorum hafta sonu full time hafta içi bir hafta iki gece diğer hafta üç gece şeklinde vardiya amirliği yapıyorum. Gündüzleri parttime iş arıyordum. 36 izin /12 iş şeklinde çalışmakta olduğum bu firmaylada konuşup ikinci bir işin onları rahatsız edip etmiceğini sordum aksatmadığım sürece olur dediler. Bir kurye şirketiyle görüştüm. Kurye şirketi dağıtımdan kar ortağı olarak aralarında hafta içi sabah sekiz akşam altı olmak üzere her hafta içi çalışmam gerektiğini ve 1000 tl lik senet istediyini söyledi kefilli kar marjı olarak %65 dendi ve motoru şart koştular. dediğim gibi istediğiniz aracı kullanırım bir bisikletle istediğiniz hareketi yapar yada deniz taşıtıyorla istediğiniz rotada giderim hayatımda karada giden bir tank havada ise sadece halikopter kaldı kullanmadığım vitesli motorsikleti saymazsak tabiki
Buraya katılmamdaki amaç aklımdaki sorulara cevap bulmak kargoda çalıştım ama hiç kuryede çalışmadım.
bu yüzden siz ustadlara bir kaç sorum olucak.
1- Her şey bana ait olmak üzere %65 yeterli bir anlaşmamıdır pazarlık yapmam gerekirmi.
2- Ekonomik, Rahat, Uzun müddet kullandığımı düşünürsek beni sıksık tamire, onarıma sokmucak, yedek parça olarak servis servis dolaştırmıcak, servis ağı geniş, ucuz fakat fiyatına göre konforlu ve seri bir motor tipi varmı ?
3- Kuryeciler tarafından en çok gereksinim duyulup ikinci el de rahat çıkarılabilen aha işte bu tam kurye motorudur al bize dua edersin diyebileceğiniz bir motor varmı?
4- Sizce ben vitesli motor kullanabilirmiyim bu arada E+D ve kaptanlık sertifikalarım var.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hoşgeldiniz :rendeer:

slm adım hakan okan polat 29 yaşındayım istanbul ataşehirde oturuyorum. Motorsiklet hariç tüm kara taşıtlarını kullandım Scooter dahil hemen hemen bir çok kara taşıtına ait teknik bilgim vardır. fakat dürüst olayım deniz kara taşıtlara bir yana çocukluğumdan beri tek hayalini kurduyum motor tipi fazer oldu bmw vardı bir komşumuzda hep onu hayal eder dururdum ama nasip olmadı gitti bir türlü. Sanırım ailede tek çocuk olmamdan kaynaklı. 3 yıldır evliyim. fakat ailem yaşlı kardeşlerim okuyor kısaca tek maaşla üç daireye bakıyorum ve tabiki iki yatalak hastaya okuyan çocuklar vs. 10 yıldır bir firmada çalışıyorum hafta sonu full time hafta içi bir hafta iki gece diğer hafta üç gece şeklinde vardiya amirliği yapıyorum. Gündüzleri parttime iş arıyordum. 36 izin /12 iş şeklinde çalışmakta olduğum bu firmaylada konuşup ikinci bir işin onları rahatsız edip etmiceğini sordum aksatmadığım sürece olur dediler. Bir kurye şirketiyle görüştüm. Kurye şirketi dağıtımdan kar ortağı olarak aralarında hafta içi sabah sekiz akşam altı olmak üzere her hafta içi çalışmam gerektiğini ve 1000 tl lik senet istediyini söyledi kefilli kar marjı olarak %65 dendi ve motoru şart koştular. dediğim gibi istediğiniz aracı kullanırım bir bisikletle istediğiniz hareketi yapar yada deniz taşıtıyorla istediğiniz rotada giderim hayatımda karada giden bir tank havada ise sadece halikopter kaldı kullanmadığım vitesli motorsikleti saymazsak tabiki
Buraya katılmamdaki amaç aklımdaki sorulara cevap bulmak kargoda çalıştım ama hiç kuryede çalışmadım.
bu yüzden siz ustadlara bir kaç sorum olucak.
1- Her şey bana ait olmak üzere %65 yeterli bir anlaşmamıdır pazarlık yapmam gerekirmi.
2- Ekonomik, Rahat, Uzun müddet kullandığımı düşünürsek beni sıksık tamire, onarıma sokmucak, yedek parça olarak servis servis dolaştırmıcak, servis ağı geniş, ucuz fakat fiyatına göre konforlu ve seri bir motor tipi varmı ?
3- Kuryeciler tarafından en çok gereksinim duyulup ikinci el de rahat çıkarılabilen aha işte bu tam kurye motorudur al bize dua edersin diyebileceğiniz bir motor varmı?
4- Sizce ben vitesli motor kullanabilirmiyim bu arada E+D ve kaptanlık sertifikalarım var.

Enjektör temizleyiciye bağlı olarak, enjektörlerde sorun olduğunu düşünüyorum... Düzgün açıp kapatmıyor, hatta bence açık kalıyor.. Bu sebeple zengin karışımda çalışıyor veya boğuluyor. Bu şekilde devam ederseniz, subap, piston, sekman yakarsınız diye tahmin ediyorum..
Benzin pompasının fişini tamamen çekerek kullanıp test edin.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Herkese merhabalar adim guven 9 eylul universitesinde ogretim gorevlisiyim bugun itibariyle 250 cc bir cross motor alarak bu camiaya katildim. Ehliyeti alir almaz izmirli arkadaslar ile turlara katilmayi hedefliyorum.
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
16
selam dostlar ben 40 yaşında fanatik bjkli bir üyeyim izmirden aranıza bir tvs apachi 150 rtr ile katıldım.hayırlı keyifli sürüşler.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
64
Herkese merhabalar adim guven 9 eylul universitesinde ogretim gorevlisiyim bugun itibariyle 250 cc bir cross motor alarak bu camiaya katildim. Ehliyeti alir almaz izmirli arkadaslar ile turlara katilmayi hedefliyorum.
bizim yaz okulunda derslerede giriyo musun hocam:d aman diyim.Çd
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst