Merhaba arkadaşlar, özellekle YBR ciler hepinizi selamlarım ;)

Katılım
21 Mar 2013
Mesajlar
0
Foruma yeni üye oldum.Motorumu yaklaşık 2 hafta önce aldım.yamaha ybr 125.
Almadan önce de bu siteden epeyce okuyup bilgi edindim.Forumlara bilgilendirici birşeyler yazan tüm arkadaşlara tşkler..
Herkese selamlar..
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
Hoşgeldin, motosıkletinle nice kazasız belasız cezasız uzun kilometrelere...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
YBR kullanmak ayrıcalıktır... :queen::queen: since by 2008 Halen devam..
 
Katılım
21 Mar 2013
Mesajlar
0
Hoşbulduk arkadaşlar sağolun.halen kalkışlarda sorun yaşasam da yüzüme çarpan rüzgar gibisi yok : )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst