Merhaba arkadaslar motoru nakliye konusunda yardım edermısınız

Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
155
Bursada oturuyorum Karabukde unıversıte okuyorum motorumu getırmek ıstıyorum fakat 475 km yol aılem razı gelmıyor bırınden otobusun bagajında yer ayarlıyorlar ama 2 kısılık bılet parası alıyorlar dıye duymustum oyle bır sey varrmı ve ya nasıl getırebılırım yardımcı olabılırmısınız
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
247
Otobusun o anki soforuyle veya kargolardan sorumlu olan sahisla bizzat birinin konusup anlasmasina bagli kimlik fotokopisi istiyorlar arama falan olurda izah edriz diye.100 tl gibi fiyatlar cekerler otobusun bagaj kisminda dirakler var oarya sabitliyorlar motoru gotururken otobuse koymadan sabitleyecek ip ve grenaj koruyacak sungerlerden almaniz faydaniza olur
 

Agv

Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
244
Arkadaşın dediği gibi yaklaşık iki bilet parası istiyorlar ve benzini tamamen boşaltmanızı.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
2 kişilik bilet parası normaldir götürdüklerine şükredin :wiinkk: kış günü İzmitten aldığım motoru yaşadığım yer Kütahyaya otobüsle getirebilmek için neler çekmiştim :farao: 3 hatta 4 bilet parasına bile almamıştı çoğu firma :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst