- Katılım
- 23 Haz 2013
- Mesajlar
- 155
- Konu Yazar
- #1
Bursada oturuyorum Karabukde unıversıte okuyorum motorumu getırmek ıstıyorum fakat 475 km yol aılem razı gelmıyor bırınden otobusun bagajında yer ayarlıyorlar ama 2 kısılık bılet parası alıyorlar dıye duymustum oyle bır sey varrmı ve ya nasıl getırebılırım yardımcı olabılırmısınız