Merhaba abilerim abiler ilk motorum için bir kaç sorum olucaak ?

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
ismini öyle yazmışlar o ninja 300 ü kastetmiş iyi okursan ninja 300 o fiyatı 15 bin tl civarı herhalde ya senin bütçen ne kadar sanırım maddi durumunuz iyi ama bu kadarda para verilmez neden dersen bi kere düşersen o grenajlar filan çok para tutar biraz daha ucuz bir motorla başla
 
Katılım
23 Nis 2013
Mesajlar
14
tamam teşekkürler. ben 250 lik motorları iyice araştırıyim.Verdiğiniz bilgilerden dolayı cok sagolun.
 
Katılım
23 Nis 2013
Mesajlar
14
10 bin gibi cünkü aşırı f para harcamak istemiyorum amacım 250 de öğrenip 600cclik motorlara geçmek.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
125-250-600-1000 dıye gıtmek en uygunu fakat dıyorsan fena bısıkletcıyım, 250lılıkte cok zorlanmazsın bi honda'yla. 250lılıkle tecrube edındıkten sonra zaten hız ıstersın ses ıstersın 600luge gecersın.
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
25
Prof. bisikletçiyim demişsin o zaman sen direk 1000 cc ile başla 1 sene sonra hayabusaya geçersin.
 
Katılım
23 Tem 2012
Mesajlar
11
ben kaç senedir motor ustundeyim ehliyetsizdim açıkcası ama şahsi motorum olmadı sürdüm ama genelde artçı oldum emin ol 250 cc lik motosiklet bile sana buyuk gelicek ağırlığı ivmelenmesi 600 cc dediğin makinalar dışardan göründüğü gibi değil 250 lilik motosiklet başlangıç için en üst seviye diye düşünüyorum etrafımdaki motorcu abilerimden de duyduğum budur önce artçı ol fırsatın varsa ondan sonra karar ver
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Pisiklet deneyimin var demek :mrgreen:

Kardes bnde kendimi bildim bileli bisiklet tepesindeyim hic bir zamanda profesyonelim demedim

Amma bu motosiklet ayri bir dunya 125 cc commuterin ustune binince bile afalliyorum kaldiki 600 cc den bahsediyirsun birde yasin 16 gardes git elektrikli pisiklete bin derim anca :rendeer:
 
Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
475
Kawasaki bayisinden motoru aldiktan sonra bide tabut al kendine. İlk motorun o olursa senin hic iyi olmaz. Git 250 cc lik motor al 10000 km devir sonra git 600 luk al.
 
Katılım
23 Nis 2013
Mesajlar
14
Kardes bnde kendimi bildim bileli bisiklet tepesindeyim hic bir zamanda profesyonelim demedim
abi ben kafama gore profyonelim demiyorum ki belgeli sporcuyum .
o video cok bilgi verdi teşekkürler abi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------

cross bir motor buldum arkadaşım satıyor. 125lik. Bu motor ile başlasam sorun olurmu ?
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
dalga geçmenizin sebebini anlıyamadım ?
Şimdi Bak Yeğenim ZX6R Alma Alırsan en kötü ZX636R Al ki Onuda tavsiye etmiyyorum tümm 600 Lük sınıfında olmayan özelliklerle çıktı 600Lüklerden biraz büyük ağabeyi oluyor onların O yüzden sen iyisimi ki Al bir 1000lik Keyfine bak
Hemde Öyle tıfıl 1000lik değil Pilot faktörü ortadan kaldırılmış Halde diğer 1000liklerden (S1000RR,1199R,GSX-R 1000,R1,CBR1000RR) Gibi dev isimleri geride bırakan bir makina al sen bence
Tavsiyem Şiddetle ZX-10R olur Konuyu bi incele hak veririsin
http://www.motosiklet.net/forum/mot...-kawasaki-bmw-ducati-suzuki-yamaha-honda.html
Ne Uğraşacan 600lükle allah muhafaza sakat makat kalırsın al bi 1000lik Öbür tarafa keyifli yolculuklar :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst