- Katılım
- 23 Nis 2013
- Mesajlar
- 14
- Konu Yazar
- #21
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/107762-2013-ninja-250r-turkiyede-satisa-sunulmus.html burdan baktım.sen sanırım ninja 300e bakmışssın da birşey sorucam fiyat olarak sıkıntı yok sanırım böyle pahalı modellere baktığına göre 14 15 bin tl diye biliyorum + vergiside yükseliyor