Meraklısına Pembe KTM

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Meraklısına,bilhassa sitemiz üyesi bayanlara yeni yıl hediyesi olsun.:rendeer:

 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hocam bitanede benim ekleyesin geldi.:rendeer::rendeer:
.
Bu jinlun tabi..
.

2715157_326870_f1o2380.jpg

.


.
Alıntıdır..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Teşekkürler ama konu verildi :p Tarafıma hediye edildi hemide :p Murat abi o motor da sitemizin üyesi alestevardiya nindi. Sattı.. :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tubiş; üyemiz olduğunu gerçekten bilmiyodum..:cyclopsan
Ama saygısızlık olmasın diye simasını karartım..:cherry:
Yanlışlığa mahalolmasın diye..:wiinkk:
Bu resimler sana ve bayan üyelerimize olsun diye verdim..:rendeer:

.
Satılıklarda halen duruyo linki..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Tubiş; üyemiz olduğunu gerçekten bilmiyodum..:cyclopsan
Ama saygısızlık olmasın diye simasını karartım..:cherry:
Yanlışlığa mahalolmasın diye..:wiinkk:
Bu resimler sana ve bayan üyelerimize olsun diye verdim..:rendeer:

.
Satılıklarda halen duruyo linki..

murat sen bilmiyorsun galiba,tubiş pembe motor için adam döver,akıllı ol karışmam bak:p:p:p:p:queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Siteyi iyi takip ettiğim halde kaçırmışım,herhalde yırtdışında filandım,üzgünüm diğer başlıkla birleştirebilirsiniz.
Yine de iyi dileklerim sizlerle,iyi seneler.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ben şimdi çıkıyorum abi siteden..
1 yıl sonra (yarın) girerim artık..


Herkese mutlu ve sağlıklı bir yeni yıl diliyorum..
Allah sizleri sevdiklerinize bağışlasın..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
evet herkese iyi seneler aileniz ve sevdiklerinizle birlikte sağlıklı,neşeli,huzurlu,başarılı iyi bir yıl geçirmenizi dilerim.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Herkes korkulacak biri gibi görüyor yaw beni.. Neyse ben bi yeni yıla gireyim geliyorum.. :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst