Tubiş; üyemiz olduğunu gerçekten bilmiyodum..:cyclopsan
Ama saygısızlık olmasın diye simasını karartım..:cherry:
Yanlışlığa mahalolmasın diye..:wiinkk:
Bu resimler sana ve bayan üyelerimize olsun diye verdim..:rendeer:
.
Satılıklarda halen duruyo linki..
murat sen bilmiyorsun galiba,tubiş pembe motor için adam döver,akıllı ol karışmam bak:queen::queen:
Düşüncene saygı duydum.Sildim...
Sende alıntıdan silde tam olsun..
.
.
.
Yılın ilk Şokunu yaşadım..
Ben girdim...Sen daha giremedinmi yoksam?.....:queen::queen::queen:Herkes korkulacak biri gibi görüyor yaw beni.. Neyse ben bi yeni yıla gireyim geliyorum.. :queen::queen:
....................................
Düşüncene saygı duydum.Sildim...
Sende alıntıdan silde tam olsun..
.
.
.
Yılın ilk Şokunu yaşadım..