Hosgeldin
Arkadasım hosgeldın.
Aramıza yenı katılan arkadasların (sızde dahıl) kendılerını gruba tanıtmak ıcın bıraz detaylı bılgı vermelerının ılerıde olusacak dostluk baglarının daha saglam temellere ve daha cabuk olusmasını saglayacagını dusunuyorum. Cogu katılan arkadas "ben geldım" dıye topıc acıp kendını tanıtıyor !!
nereden katılıyor ?
yas ?
meslek ?
dıger hobıler ?
motorculuk konusunda deneyım ?
kullandıgı motorsıklet?
boyle bılgıler vasıtasıyla motorculuk yanısıra dıger konulardada arkadasların bır cok seyı paylasabıleceklerını dusunuyorum.
TUNA 2 soyledıklerımı yanlıs anlama bunlar senın ıcın degıl tum yenı katılan arkadaslara hıtaben yazılmıs benım nacızane fıkırlerım. tekrar hosgeldıın :rendeer: