Menevişler-Antalya

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
26 Eylül 2006 Salı
Pazar günü yağan sağanak yağmurdan sonra araziye gidip biraz çamurlanmakta aklımız..
Silves07(Yücel)'le 14:00 de buluşup 4 saatimizi değerlendirmek için gaz açıyoruz.
HPIM1820.jpg


Antalya'da yağan sağanak yağmurdan sonra 2inci gün ama heryer kupkuru yinede.
Biz de daha önce denemediğimiz yolları denemeye karar verdik.
İlk denemede duvara tosladık. Yol bitti.
HPIM1823.jpg


Bu gibi denemelerde hiç olmazsa değişik fotoğraflar yakalıyoruz..
HPIM1825.jpg


..diye avunup basıyoruz deklanşöre..
HPIM1826.jpg


HPIM1827.jpg


Çıkarken iyiydi ama inişte KaTırıM yerde.. :)
HPIM1829.jpg


Geride yolun bittiği yer..
HPIM1830.jpg


Küçük bir fotoğraf molası..
HPIM1832.jpg


HPIM1833.jpg


Yola devam..
Dere yoluna inmeyip soldan ormana giriyoruz..
Kesim yapılıyor , geçecek yer yok..
HPIM1835.jpg


Biz geçecek yer açmayı düşünürken kesim yapan işçilerden biri geliyor ağaçların arasından çıkarak..
"Motor sesini duyunca oğlum geldi sandım. Onunda böyle bir motoru var." diyor.
"Nereye çıkar bu yol?" diye soruyoruz.
"Bir yere çıkmaz çünkü dozer geçmedi bu yaz , göçükler var , geçemezsiniz." diyor.
"Biz geçecek yer buluruz , zaten bozuk yol arıyoruz biz." diyoruz.
Gülüyor , "Bilirim sizler biraz eziyet istersiniz , o zaman şurayı açalım biraz da geçin. Çıkış bulamazsanız dönüşte size çay yapayım. Uğrayın mutlaka ." diyor.
HPIM1839.jpg


Beraber yolu açıyor ve devam ediyoruz.
HPIM1840.jpg


7-8 ay önce buradan AytHakan ile geçmiştik.
O zaman burası göçüktü , düzelmiş.
Demek ki ilerisi de düzgün olabilir.
HPIM1842.jpg


Bu manzaraya karşı mola verip...
HPIM1848.jpg


...Yücel'in termosta getirdiği sıcak kahvemizi içiyoruz.
HPIM1849.jpg


Yolun devamı sürprizlerle dolu..
HPIM1851.jpg


Sık bitkilerden önümüzü göremediğimiz için inip yolu inceliyoruz.
HPIM1852.jpg


Zor ama geçilmez değil de bu ağacı ne yapacağız?
HPIM1857.jpg


Oldukça büyük bir ağaç.
Kenara çekmek mümkün değil..
Dalları kırıp , biraz havaya kaldırmayı deneyeceğiz.
HPIM1859.jpg


Acı kuvvetim burada da işe yarıyor.. :)
HPIM1861.jpg


Uçurum kenarından iterek...
HPIM1862.jpg


...ağacın altından sürerek geçiriyoruz motorları.
HPIM1863.jpg


Hep zorlu olacak değil ya..
Burasıda keyifli..
HPIM1864b.jpg


Bu üç gövdeli ağacı "Günün Ağacı" ilan ediyoruz.
HPIM1865.jpg


Bahçe kapısından seslendik , kimse yoktu , biz de göz payı olarak birkaç ayva aldık..
HPIM1868.jpg


Sonbahar yavaş yavaş kendini belli ediyor.
HPIM1870.jpg


Burası Antalya , bütün mevsimleri aynı anda yaşayabilirsiniz.
HPIM1874.jpg


Yolumuzu yine bir göçük kesiyor..
HPIM1877.jpg


İmkansız gibi gözükse de...
HPIM1878.jpg


...bir iki taşın yerini değiştirince , altlarında süren bir hayata zarar vermeden bu göçüğü de aşıyoruz..
HPIM1879.jpg


Ama engeller bitmiyor..
Yeni bir göçük bizim gelişimizi bekliyormuş..
Göçük yetmezmiş gibi göçüğün devamını çalılarla kapatmışlar..
Bunu genelde serbest gezen davarın kaçmasını önlemek için yaparlar.
Demek ki devamında yol olabilir düşüncesi ile bir keşfe çıkıyoruz..
Bu zorlu çalı engelini boşuna aşmaya çabalamak istemiyoruz.
HPIM1913.jpg


Yol , bu şekilde nereye kadar gider ?
HPIM1884.jpg


Cevap önden giden Yücel'den geliyor..
"Buraya kadar."
HPIM1886.jpg


Çok büyük bir yarık ve aşağıda dev gibi bir ağaç yatıyor..
Dayanamayıp aşağıya inip ağacın fotoğrafını çekiyorum..
HPIM1889.jpg


Yazık olmuş bu dev yaratığa..
Sanırım son yağmurların işi bu..
HPIM1891a.jpg


Çaresiz , indiğimiz yarıktan yukarı çıkıp geri dönüyoruz..
HPIM1898.jpg


Bu eşsiz yerin görüntülerini de almayı unutmuyoruz tabi.
HPIM1899.jpg


HPIM1901.jpg


HPIM1902.jpg


HPIM1904.jpg


HPIM1908.jpg


HPIM1909.jpg


Farkında olmadan bir sürü yol yürümüşüz..
HPIM1910.jpg


İşte sevgili yol arkadaşlarımız bizi kuzu kuzu bekliyorlar..
HPIM1914.jpg


Geri dönüp asfalt bağlantısına ulaşıyoruz..
Saat 18:00 deki dersime yetişmek için 30 dakikamız var..
HPIM1915.jpg


4 saatlik yorucu bir off-road yaşadık.
Çok fazla km yapmadık ama zor doğa koşullarına karşı verdiğimiz uğraş bize tatlı bir yorgunlukla beraber büyük keyif verdi..

Herkese mutlu geziler ...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
harduro hocam bu fotolar ne yaaa. süperötesi gerçekten. her koşulda ilerleme azminize hayranım zaten. Allah yolunuzu açık etsin ki biz de böyle güzel yerlere gidemesek de fotoğraflarla yaşayalım:)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
"Biz geçecek yer buluruz , zaten bozuk yol arıyoruz biz." diyoruz.
Gülüyor , "Bilirim sizler biraz eziyet istersiniz , o zaman şurayı açalım biraz da geçin. Çıkış bulamazsanız dönüşte size çay yapayım. Uğrayın mutlaka ." diyor.

Eziyetsiz zevk vermez tabi, dönüşte çay içtiniz mi? :)

Fotolar çok güzel renkler, kayalıklar kartpostallar gibi. Nasıl bir makineyle çektiniz herhangi bir müdahale var mı fotolara?

Paylaşıma teşekkürler, Allah katırınıza zeval vermesin. :cat:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Her geziyi zevkle seyrediyorum üstad... Discovery gibisiniz yüreğinize sağlık...
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
abi bu arada cok merakı ediyorum motorun kaç km de acaba.....
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ALLAH kazadan beladan korusun kitap olayı hala aklımda:mrgreen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"harduro" abicim,memnuniyet ve aynı şeyleri yapamadığım için birazda kıskançlıkla sizleri izliyorum.O ne doğa harikası o ne zorlu yollar öyle.Affedersiniz keçi gibi inatçı ve kabiliyetli tırmanışlarınızın takipçisiyim.Bide kesimci abinin tespiti oğluna dayanıyo demekki,direk çözmüş sizi.:cherry:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
dostlar elinize sağlık. kışa hazırlandığımız yağmurlu ve soğuk kütahyada,bize bu zevki yaşattığınız için binlerce kez teşekkürler.
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
arkadaşlar genelde gezilerimizin böyle zor olmasını istiyoruz ama herzaman kapalı göçmüş yol bulmak kolay olmuyor
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
8
Harika bir gezi olmus herzamanki gibi :cat: . Izlerken buyuk zevk duyuyorum. :) Ellerinize saglik! ::alkiis::
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Eziyetsiz zevk vermez tabi, dönüşte çay içtiniz mi? :) Fotolar çok güzel renkler, kayalıklar kartpostallar gibi. Nasıl bir makineyle çektiniz herhangi bir müdahale var mı fotolara?
Dönüşte başka yoldan ormandan.
5,2 HP M417 . Genelde fotoların orijinal hallerini severim ama bu sefer ACDSee de detayları biraz ortaya çıkardım..

abi bu arada cok merakı ediyorum motorun kaç km de acaba.....
Aldığımdan bu yana 15 bin km yapmışımdır (yaklaşım 5 ay).
Üzerinde hiçbir gösterge yok.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
harduro hocam, yazılarınızı ve resimlerinizi keyifle izliyoruz. Motosikleti doğayla bütünleştirmek yani enduro yada off road mantığını ne kadar anlayamasamda:p sizce değerini kavrayabiliyorum. Birde nacizhane düşüncemi ileticem müsadenizle, allah korusun o nasıl canlılardır öyle kırk ayakmı nedir hiç belli değil, bir yerde dinlenirken bu ve buna benzer birşeyler size zarar verirse önleminizi nasıl alırsınız? yılan akrep sokması vahşi hayvan saldırısı falan.. Açıklarsanız başınıza böyle birşey geldimi yada gelirse ne gibi şeyler yapıyorsunuz yaparsınız?
Gezilerinizin ve yazılarınızın devam etmesi dileğimle, saygılar :rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
allah korusun o nasıl canlılardır öyle kırk ayakmı nedir hiç belli değil, bir yerde dinlenirken bu ve buna benzer birşeyler size zarar verirse önleminizi nasıl alırsınız? yılan akrep sokması vahşi hayvan saldırısı falan.. Açıklarsanız başınıza böyle birşey geldimi yada gelirse ne gibi şeyler yapıyorsunuz yaparsınız?
Kırkayak gibi yaratığa "çiyan" deniyor. Zehirli olduğu söyleniyor ama arı sokmasından daha çok zarar verbileceğini sanmıyorum.
Elbette bu tür yaratıklara karşı dikkatliyiz ama onları rahatsız etmezseniz bir zararları dokunmaz.
Sonuçta orası onların evi . Bu yüzden biz de misafir gibi davranıp kimsenin rahatını bozmamaya çalışıyoruz.

Bu arada nickinin anlamı şöyle birşey mi? :)
JazzBass.jpg
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Anladım teşekkürler hocam..

Tabi nickimin anlamı 77' Fender Jazzbass olabilir ki efsanedir:cyclopsan ama şuan ben Yamaha TRB6 John Patitucci Lefty kullanıyorum ve olağan üstü memnunum :rendeer:
aykut.JPG
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
9
harduro menevişler antalyanın neresinde bea neyse eğer off-road istiosanız bayat bademleri köyü war korkuteline giderken antalyadan 35km sonra sağda orası çanak gibi etrafı dağlarla çevrili oraya çıkın ama dikkatli olun ben yürüyerek çıktım yaban domuzu felan war veya çakırlardaki ormanlara dalınama dikkat orda yabani hayvan bol ama off-road orda olur bence isterseniz i bakındediğim yerlere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst