Men Gelmişemmm

Katılım
11 May 2006
Mesajlar
2
herkese selammmmm :wiinkk: bende Kullanıcı adımdan anlaşıldığı
üzere kalderanın büyük kızıyımm :cherry: Kardeşimin açtığı topiğe bu kadar ilgi gösterilmesi babamın burada baya sevildiğine delalet sanırım :p bende biraz aranızda takılıcam kısmetse gezilerede gelicem :wiinkk:
şimdiden memnun oldumm. Esen kalınnnn :queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Hoşgeldin :)

Kaldera'nın bacanağı'yla Kaldera'nın Dayıoğlu ne zaman gelecekler? :mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Ben de hoşgeldin demiştim ama taşınmada kayboldu galiba :)
Neyse bir daha deriz....
Hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
hoş geldin :rendeer: doğru yerdesin bu gidişte kaldera abi bütün sülaleyi üye yapçak galiba :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst