- Katılım
- 11 May 2006
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
herkese selammmmm :wiinkk: bende Kullanıcı adımdan anlaşıldığı
üzere kalderanın büyük kızıyımm :cherry: Kardeşimin açtığı topiğe bu kadar ilgi gösterilmesi babamın burada baya sevildiğine delalet sanırım
bende biraz aranızda takılıcam kısmetse gezilerede gelicem :wiinkk:
şimdiden memnun oldumm. Esen kalınnnn :queen:
üzere kalderanın büyük kızıyımm :cherry: Kardeşimin açtığı topiğe bu kadar ilgi gösterilmesi babamın burada baya sevildiğine delalet sanırım
şimdiden memnun oldumm. Esen kalınnnn :queen: