Memnun'dan Tahincioğlu'na tepki!

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Türkiye Motosiklet Federasyonu Başkanı Süleyman Memnun, Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu Başkanı Mümtaz Tahincioğlu'nun İstanbul Park'ın federasyonlarca işletilmesine karşı olduğunu belirterek, "Tahincioğlu neden karşı olduğunu açıklasın" dedi..

Memnun, yaptığı açıklamada, Tahincioğlu'nun bugün bir gazetede yayınlanan açıklamasında, İstanbul Park Pisti'nin federasyonlara verilmesine karşı olduğunu açıkladığını ifade ederek, ''Mümtaz Tahincioğlu, İstanbul Park'ın işletilmesi konusunu federasyonlarla konuştuğunu söylüyor. Hangi federasyonlarla konuşmuş? Bizimle, bisikletle konuşmadı. Yoksa Bilardo Federasyonu ile mi konuştu?'' şeklinde konuştu.

Pistin mülkiyetinin Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü'ne (GSGM) verilmesini istediklerini kaydeden Süleyman Memnun, şunları söyledi:
''Federasyonlar özerk değil mi? Türkiye'de sporlar, GSGM, federasyonlar ve kulüpler üçgeni ile geliştirilmiyor mu? İstanbul Park, GSGM eliyle otomobil, motosiklet ve bisiklet federasyonlarına verilecek olsa, onlar da bir düzenleme yapıp burayı kulüplerin işletmesine verip, bunu denetler duruma geçmeyecekler mi? Futbol böyle geliştirilmedi mi? Fenerbahçe Stadı'nı, Fenerbahçe Kulübü'nden başka kim iyi idare edebilir? Federasyon başkanı olan Tahincioğlu, nasıl olur da pistin federasyonlara verilmesine karşı çıkar. Bu pistin mülkiyetinin GSGM'ye verilmesini, GSGM'nin de pistin işletmesini otomobil, motosiklet ve bisiklet federasyonu arasında paylaştırmasını istiyoruz.''

Kaynak:Ajans Spor
 

Ekli dosyalar

  • mumtaztahincioglu01.jpg
    mumtaztahincioglu01.jpg
    10.1 KB · Görüntüleme: 4,309
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevsinler;
Satranç federasyonu bile daha faal,daha organize,daha saygın.Kimse kimseyle kavga etmiyor,stand yıkmıyor
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Süleyman bundan sonra senin "şunu yapacam, bunu böyle yapacam" demene yalancı çoban bile güler artık. Motosiklet için birşeyler yapmak bir yana, yapmaya çalışanlara da köstek oluyorsun. Ne biçim bir mahluksun sen? Orada ne işin var ?

(Küfür etmemek, ban yememek için bu kadar yazabiliyorum)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Yaşananları, (şampiyonada Kemal Merkit' e) bende okudum,yaptığı kesinlikle kabul edilir değildi.Ancak busefer doğru bir kelime kullanmış bence.Biz beceremedir al ecclestone senin olsun demek daha kötü.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Süleyman Menun PARACIKLARIN NERDEN gelebileceğini iyi etüd etmiş anlaşılan:bounce:
Bence kendinden başka kimseyi düşünemez bu adam.....

süleyman Memnun'un yazılanları okuyacağını bilsem, Bu güne kadar Motor Sporları ya da başka Spro türlerine ne yarar sağladığı, genç sporcuları nasıl teşvik ettiğini kısaca (belgelerle) açıklamasını istiyorum...

Başkalarının başarısına gölge düşürmek kolay olsa gerek....

Mümtaz Tahincioğlu'nu sonuna kadar destekliyorum.....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ankarada spor federasyonunun olduğu binayı çok iyi bilirim..İşim gereği güreş ve okçuluk federasyonuna sık sık giderdim.... Ama mükemel bir şekilde çalışan BADMİNGTON FEDERASYONU nu tebrik ediyorum... Sporcusuna sahip çıkmak budur...

Konu neydi?..... ben bu konuda bişeyler yazılınca hiç MEMNUN olamıyorum nedense.... :p
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
verin len ist parkı... daıtırım bu federasyonu taşlarım len alayınızı :cherry:

Bi laf vardır adın çıkacağına canın çıksın derler .. Malesef Sülüman bey tüm güvenirliğini kendi yaptıklarından dolayı kaybetmiştir. bu yüzden bu saatten sonra 2x2=4 dese kimse buna inanmaz evet sülüman bey haklıdır demez..
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
278
Parayı veren düdüğü çalarmış.Başa tekrar getirenler kendi gibi kişilerdir ki,çıkar meselesi oldu mu,neyi kime yaptıracaklarını,kaz gelecek yerden tavuk esgirenmeyeceğini bilirler.Bize göre sahtekarlık,etik olmayan bi iş ahlakı,haksız elden kazanç:Onlara göre itibar,para ve sağlam bi koltuk.Bunlara "hayır" diyebilecek hassasiyette çok az insan kaldı.Onu da diğerleri başa getirmez zaten.Kısacası bu düzen böyle işler....
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Süleyman senden gelcek hayır Allah'tan gelsin be adam,ne diyim sana çık git hayatımdan artık.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ben anlamadım! İstanbul Park'ı tüm tekerlekli spor yapan federasyonlaramı devredecekler? İşletmesini kim yapacak? Aynı gün otomobil,motosiklet ve bisiklet federasyonu piste çıkarsa ne olacak? Mesela,scooter cup olursa biz orada olan diğer federasyon temsilcilerini taşlıycazmı? Yada işletilmesi için gençlik ve spor bakanlığı profesyonel bir işletmeciyemi devredicek?
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Süleyman Memnun gibi Türkiyede motosiklet kültürünü yayabilmek için kılını bile oynatmamış bir adamın çıkarları olmadan böyle bir açıklama yapması imkansız görünüyor. Adamda herşeyi kontrol etme isteği var. Bunu daha önceki olaylarda kanıtladı zaten. Motosiklet kullanıcılarını kesinlikle umursadığını düşünmüyorum. Var mı yok mu tek amacı cebini doldurmak.
Ama aslında onu da suçlayamıyorum çünkü onu seçen ondan daha gereksiz insanlar(çıkarcılar) var.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
Ne şekilde olursa olsun pistlerin kullanımını yaygınlaştırmak lazım. Hız yapmak isteyenler pistlere gitmekten korkmamalı (maddi manevi), Ülke çapında pistler yaygınlaştırılmalı. Böylece sürat yapmak isteyenler kendini yollarda zorlamaz ve kazalar da azalır. Federasyonlarımızın işi (bütün federasyonlar için geçerli) her zaman bağcıyı dövmek. Hiç bir zaman üzüm yemek ya da yedirmek gibi bir mantık yaşatılmıyor. Hiçbir federasyon siyasetin, klüplerin ve markaların oyuncağı olmaktan kurtulamıyor, özerk olamıyor. Nasıl oluyorsa bütün federasyon başkanları inanılmaz zengin ama bütün federasyonlar parasızlıktan kıvranıyor. Motosiklet federasyonu gibi sadece sportif aktiviteci olmayan aynı zamanda tüm mototrcuları çatısı altında toplayabilecek başka da federasyon yok. Başarılı bir yönetim ile çok şey başarılabilir.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
Süleyman beye ne oldu da motosikletçiler için bişeyler yapmaya karar verdi?
Kafasına taş mı düştü :) Yoksa bişeylerin kokusu mu cezbetti :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Ne şekilde olursa olsun pistlerin kullanımını yaygınlaştırmak lazım. Hız yapmak isteyenler pistlere gitmekten korkmamalı (maddi manevi), Ülke çapında pistler yaygınlaştırılmalı. Böylece sürat yapmak isteyenler kendini yollarda zorlamaz ve kazalar da azalır.

Hız yapmak isteyen buyursun piste diyon yani...:cherry:

Dünyada böle bir uygulama varmı .. varsa hang ülkede ??

pist bekçisi
- hayrola genç ne iş bu saatte
hızlı genç
- Aç kapıyı baba hız yapasım geldi..

olurmu yaaa böle bişi..aç kapıyı hız yapasım var :cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rant rant rant RAANNNNT.. acıkmış mı benim kuzum, cebinde harçlığı mı kalmamış yavru kuşun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst