Memleketimden Motosiklet Manzaraları

Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk resimde 6 kişi mi var banamı öyle geldi? :)
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
çocuk çok olunca ha bir fazla ha bir eksik fark etmez diye dikkate almıyorlar.
kalan sağlar bizimdir derler ya. düşen düştüğüyle kalır.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
85
İlk resimdeki abi toplu taşıma aracı sandı herhal teyzeyle halayı da kapsaydı daha yer war yauw :mrgreen: ... İkinci resimdeki abi de harry poter'a özendi herhalde ucamıycanı anlıyınca da bari hızına erişiyim düşüncesinde motoru almş :queen: :queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
İkinci resimdeki amca bence motoruyla giderken şarkı söylüyor şarkı şu:

"Tut şunun ucunu döşiyelim abiii!!!":mrgreen:
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
246
abi o değil de bu motoru yapanlar bunu görseler, reklam olarak kullanabilirler. slogan da şu: DÜNYAYI TAŞIYORUZ
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
tyler_durden' Alıntı:
abi o değil de bu motoru yapanlar bunu görseler, reklam olarak kullanabilirler. slogan da şu: DÜNYAYI TAŞIYORUZ


:queen: :cat:

:mrgreen: Kim demiş küçük motorun çekişi düşük olur diye, biz de korkudan 125cc
iki kişiyi çekmez diye alamıyoz, bakın dünyaları çekiyo be aletler...:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
aha da bir başka memleketim motosiklet manzarası:mrgreen:

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst