- Katılım
- 4 Şub 2006
- Mesajlar
- 377
kardeşim abine geçmiş olsun ucuz sıyırmış.Neden bu hayavanlar geldiğimizi göre göre üstümüze kırarlar? sebep basit bize vursa bile ona birşey olmayacak çünkü bizde kaporta yok onu yamultacak.Ama böyle adiler belalarını başka şekilde buluyorlar.Ama insan gibi kullanan ve kurallara uyanlar müstesna...
Kamyonlar,minibüsler,tüpçüler(evet tüp kamyonları),taksiler,. hepsi tehlike.Zaten ne kaldıki saymadık.
Kamyonlar,minibüsler,tüpçüler(evet tüp kamyonları),taksiler,. hepsi tehlike.Zaten ne kaldıki saymadık.