meka kullanıcısı trafik kazası sonucu ağır yaralı

Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
kardeşim abine geçmiş olsun ucuz sıyırmış.Neden bu hayavanlar geldiğimizi göre göre üstümüze kırarlar? sebep basit bize vursa bile ona birşey olmayacak çünkü bizde kaporta yok onu yamultacak.Ama böyle adiler belalarını başka şekilde buluyorlar.Ama insan gibi kullanan ve kurallara uyanlar müstesna...
Kamyonlar,minibüsler,tüpçüler(evet tüp kamyonları),taksiler,. hepsi tehlike.Zaten ne kaldıki saymadık.
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
geçmiş olsun allah beterinden saklasın, istanbuldan sağlık ve esenlikler diliyorum inşallah bir an önce kalkar ayağa
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
8
herkese sonsuz teşekkürler bu gün abim eve geliyr evde dinlenicek artık fakat 6 7 ay bişi yapamıcak bunada şükür dioruz.allah beterinden saklasın.kimsenin başına böle şeyler gelmemesinin dileğiyle.hepinize çok teşekkür ederiz.meriçinde ilşeince ilk yazıcaa yer burası olur.bana lk kaza zmnı acildeykende sireye yaz die tutturmuştu ztn:Dbide aartık türkiyede motor sürmem dior.herkese tekrarslmları var.
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
10
geçmiş olsun acil şifalar diler bir an önce eski saglıgına kavuşmasını temenni ederim.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok geçmiş olsun
en kısa zamanda abinin sağlığına kavuşmasını dilerim(senin de en kısa zamanda türkçe yazı yazmasını öğrenmeni dilerim :))
o çarpan minibüs adisine ne oldu?
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok gecmiş olsun ucuz atlatmış
inş kaza bi hasar bırakmas meriçde
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
8
çarpan minübüsçü olaydan sonra hemen nezarete atıldı.24 satten fazla tutamadıkları için bir gün sonra serbest bırakmak zorunda kaldılar daha sonra şirket sahipleri ve şöfer meriçin ziyaretine geldi şimdi şikayetçi olmayı düşünüyo abim ama dediklerine göre şöferim hiç bişeyi yokmuş yani ödeyemez diolar meriç gende şikayetçi olucam dio maddi ve manve tazminat davası açılcak heralde.buda 2 yıldaa fln sonuçlanırmış şu anda ailece kararsızız.şimdi evde yatıo artık evde dinlenicek şimdilikte 3 aylııkk raporu var tabi bu 3 ay sonra bidaa uzatılır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst