Mehabalar

Katılım
22 Mar 2015
Mesajlar
1
Herkese merhaba. Eskişehirde yaşıyorum 19 yaşındayım. Çin malı dandik bir scooter ım var adam etmeye çalışıyorum. Motorlarımı ilginç şekle sokmayı seviyorum.

İyi forumlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Herkese merhaba. Eskişehirde yaşıyorum 19 yaşındayım. Çin malı dandik bir scooter ım var adam etmeye çalışıyorum. Motorlarımı ilginç şekle sokmayı seviyorum.

İyi forumlar.

hoş geldin tekrar kazasız belasız çinli candır sıkıntı olmaz her türlü yürür
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst