Mehaba arkadaşlar, benden ve ramzey200 cross'umdan sevgiler...

Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
2
Uzuuun motosiklet maceramın bu aşamasında kendimi cross hevesine kaptırmış durumdaydım. Sanırım crosss (aslında endurocross) benim için bir son durak olacak. İstanbul'da ikamet etmekle beraber, benzer motosikletleri olan ve benzer motosiklet zevklerini paylaştığımız, kafa dengi arkadaşlarla günlük cross geziler düzenlemek isterim. İlgililere duyrulur.
Sağlıkla kalın...
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
cygnus-x1 Kazasız belasız keyifli geziler, iyi forumlar. "herkes birgün endurocu olacak" diye boşuna demiyorlar :) dağbayır dolaşmanın, yeni yerler keşfetmenin, hiçbir aracın geçemediği keçi patikalarında ilerlemenin bir dereden geçmenin, sessiz sakin bir çeşme başında konaklamanın yada kamp yapmanın vs. keyfi, asfaltta dolaşmaktan hız yapmaktan çok daha fazla bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst