bunun sebebi fazla naked kullanıcısının olmaması yoksa aynı motorlar, birde racingler fazla zorlandığından olabilir, bende bazen görüyorum megelli şekil motor yani ama daelimden kalitesiz olduğuna eminim, özellikle bir tane geçerken gördüm egzosu kendi kendine delinmiş açılmış heralde kötü bir sesi vardı,
daelim daha kalitelidir bunu söyleyeyim ama megelli de alma diyemem çok uygundur belki şimdi al istersen denersin beğenmezsen satarsın