megelli motorları hakkında bilgisi olan var mı ?

Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
32
Megelli'nin motorları hakkında bilgisi olan var mı ?
enjeksiyonlu mu ?
sıvı soğutmalı mı ?
sürüşleri dengeli mi ?
kullanımı rahat mı ?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
marka ingiliz ama malzeme çin mi kore mi tawanmı bilmiyorum.
ingiliz markası deyince dikkat edeceksin. bir ara gayl diye bir marka girmişti yamaha majestik kasa scoter soktu piyasaya. sonra kimse cıkaramadı. ne servis vardı nede parça.
allahtan parçalar çinlilerle örtüşüyorduda millet işini gördü, satan bir daha almadı. :) servislerini iyi araştır. yoksa model ve tip olarak olarak güzel motorlar.
carbüratorü deni pz26 yani enjeksiyonlu değil. hava sogutmalı.
 
Katılım
14 Eyl 2011
Mesajlar
36
Motoru canlı olarak gördüm 600 lük motoru aratmayan bir görüntüsü var egsoz koltuk altında tekerler kalın ses yok tabi 11 beygir hız olarak yavaş bir motor fiyatı nedeni ile alamamıstım tavsiye ederim.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Görüntülerü güzel fakat plastik aksam çok kötü. Ayrıca Türkiyede satılan bütün modellerdekiler 125 cc yanılmıyorsam. Sesyok görüntü var:
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
8
Ben aldim kullaniyorum. Cok ilgi cekiyo. Bendeki endrou. Rodajdan dolayi basmadim. Motordan da anlamam. Ama baslangic olarak cok keyifli. 5bine daha iyisi olacagini sanmiyorum. Bu arada tayvan da uretilmis. Canli goren herkez almak istiyo... Motor keyif ve ozgurlukse cok kasmaya da gerek yok bence. Bundan sonrasini da zaman gosteecek...
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Derbi 125 bakabilirsin görüntü+güç var 170 felan yapıyor bildiğim kadarıyla..
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
8
CE0628C6-orig.jpg


120diye duydum.
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
8
Beklentiyle alakli. Hiz icin 250cc alti mantikli degil bence. Ustelik verdigin paraya gore degisir bu is. Beklenti yuksekse verdigin parada yukselecek... Ama dedigim gibi bu fiyata scotur binecegime... Tamircimde cok begendi ayrica. İsciligi falan iyi dedi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
parca durumlari nasil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst