Mega Scooter KYMCO MYROAD 700i&Burgmana Rakip

ayk

Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
105
motor cok sağlam duruyo hakkatten 10 numara olmuş bence son noktayı koymuşlar burgmanı sallar bu motor hemde cok sallar
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
ASıl bomba Gilera GP800 ama O'nun Türkiye'ye gelip gelmeyeceği belli olmadı.V2, 800cc ve 75hp'lik motoruyla 200km/h'lık fabrika verisi bir son sürati var.Bilmem Suzuki'nin bir cevabı olacakmı bunlara ama dedikodulara göre onlardanda megascooter klasmanında bir bomba gelebilirmiş.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Gilere Nexus 500...Kymco xcıtıng 500 ün yanında zaten BURGMAN a motor dendiğinde içim sızlıyor...

Burgman,Xciting kadar sağlam durmuyor işin açıkçası

Seleyi oturunca rahatlığını bilemem ama Burgman'ın gidon ile sele arası boşluğu bir garip geliyor bana
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Ben 700cc'lik bir motordan 65-70 beygir beklerdim, 55 beygir gelmiş. olsun o da iyi, acaip torku varmış. 220 ibre biraz zorlama olmuş ama belki yokuş aşağı 200 görür... Bu arada Suzuki de boş durmayıp Strider'ı üretir belki. 900cc miydi o?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Myroad ın fiyatı hakkında bir bilgi var mı?.......
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Myroad ın fiyatı hakkında bir bilgi var mı?.......

Şu an için sitesinde fiyat belirtilmemiş.Eğer yeni Xciting500i.e.'yi getirip eski fiyattan satarlarsa,Myroad700'de en çok 15000-16000ytl civarında olur diye düşünüyorum.Honda/SW600'den pahalı satmaya kalkarlarsa piyasada çakılmamaları için hiçbir sebep yok.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şu an için sitesinde fiyat belirtilmemiş.Eğer yeni Xciting500i.e.'yi getirip eski fiyattan satarlarsa,Myroad700'de en çok 15000-16000ytl civarında olur diye düşünüyorum.Honda/SW600'den pahalı satmaya kalkarlarsa piyasada çakılmamaları için hiçbir sebep yok.

O zaman SW daha cazip donanımlarıyla.... Bence tutulmaları için aşağıda fiyat belirlemeleri lazım.....:cat:

Şahsen ben SW tercih ederim....:cat::cat: Her ne kadar honda antipatisi olsada kymco nerde honda nerde?....:cat::cat::cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
O zaman SW daha cazip donanımlarıyla.... Bence tutulmaları için aşağıda fiyat belirlemeleri lazım.....:cat:

Şahsen ben SW tercih ederim....:cat::cat: Her ne kadar honda antipatisi olsada kymco nerde honda nerde?....:cat::cat::cat:

Aslında doğru söylüyosunda Alp,sanki Kymco'nunda (Xciting'in) daha derli toplu bir duruşu var.Myroad'da dizayn olarak sanki scooter'den vitesliye doğru,daha doğrusu otomatik touring'e doğru bi geçiş yapmaya çalışmış gibi.Baya baya scooter'de uzmanlaşmaya başladı adamlar.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
O kadar para bağlayacak adam 1. ci olarak marka... 2. ci olarak 2.el piyasası... 3. olarak SW daha konforlu.... 4. olarak daha ekonomik olduğunu düşünüyorum....:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
O kadar para bağlayacak adam 1. ci olarak marka... 2. ci olarak 2.el piyasası... 3. olarak SW daha konforlu.... 4. olarak daha ekonomik olduğunu düşünüyorum....:cat:

Aynen katılıyorum.Bi şu ekonomik için yakıtını kastettiysen,o biraz göreceli.

Büyük ihtimalle Myroad fuar'a gelecek.Kafamızdaki soruların bir kısmına cevap bulabileceğimizi sanıyorum.Özellikle Maxi veya megascooter piyasası artık çok daha haraketli geçecek.Zira bildiğim kadarıyla Peugeot'da mart'ta 500cc'lik Satelis'i piyasaya sürecek.Tüketiciye yarıycakmı?Zaman gösterecek.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
harika bir motora benziyo. bir de tr de görsek ya.. her yıl yeni yeni modellerle piyasa kızışıyor. bakalım bu motorun piyasası ne olacak...
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
kymco suzuki ye rakip mi buna gülerim hemde doya doya :D

Çok gülmen gerekicek çünkü kymco nun zaten 10 yıldır scooterdaki pazar payı suzukiden daha büyük.

şu anda dünya scooter pazar sıralaması
1 piaggio
2 honda
3 kymco

Şeklinde....

Kymco Amerikan pazarında ise Piaggio nun bile önünde. Kymco tam 25 sene Honda ya scooter yaptı ve üzerlerine Honda yazıldı. ATV de ise dünyada bir numaradır kendileri bu yüzden bilir bilmez konuşmayın.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aynen katılıyorum.Bi şu ekonomik için yakıtını kastettiysen,o biraz göreceli.

Büyük ihtimalle Myroad fuar'a gelecek.Kafamızdaki soruların bir kısmına cevap bulabileceğimizi sanıyorum.Özellikle Maxi veya megascooter piyasası artık çok daha haraketli geçecek.Zira bildiğim kadarıyla Peugeot'da mart'ta 500cc'lik Satelis'i piyasaya sürecek.Tüketiciye yarıycakmı?Zaman gösterecek.

Kuzen fuara gelmedim bu makina...Kymco fuarda çok silikti...ama senin kafandaki KYMCO sevdası hiçç bitmez...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bırakalım kymco'yu falan scooter'da dünyanın kabul ettiği tek ülke İtalyadır.Scooter alacaksan bu kesinlikle italyan olmalı kullananlar iyi bilirler,sadece scooter değil hangi tarz motosiklet alacaksan bu İtalyan olmalı, fuarda Ducatı leri hepimiz gördük tek kelimeyle muhteşem makinalar.Motosiklet İTALYAN işidir.:cat:
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Makina kalite ve yakışıklı ama yağı suyu ve yakıtı da eklenince hatırı sayılır bir
ağırlığa yani 300 kg ye yaklaşıyor bence biraz diyete ihtiyacı var,neredeyse
bir cruiser gibi olmuş.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Kuzen fuara gelmedim bu makina...Kymco fuarda çok silikti...ama senin kafandaki KYMCO sevdası hiçç bitmez...:p

Birader MYroad 700 gelmedi ve bundan sonrada getireceklerini pek sanmıyorum.
BUnu haftasonu Kymco sevdasını bi konuşalım Mete kardeş:cherry:.Nedense Xciting'den bi türlü vazgeçemedim birader ya.

Bırakalım kymco'yu falan scooter'da dünyanın kabul ettiği tek ülke İtalyadır.Scooter alacaksan bu kesinlikle italyan olmalı kullananlar iyi bilirler,sadece scooter değil hangi tarz motosiklet alacaksan bu İtalyan olmalı, fuarda Ducatı leri hepimiz gördük tek kelimeyle muhteşem makinalar.Motosiklet İTALYAN işidir.:cat:

Katılmamak elde değil ama piaggio,Aprilia ve Gilera'nın içindeki 500'lük motorların Tayvan ve hatta Kymco malı olduğunu biliyormuydun?

Makina kalite ve yakışıklı ama yağı suyu ve yakıtı da eklenince hatırı sayılır bir
ağırlığa yani 300 kg ye yaklaşıyor bence biraz diyete ihtiyacı var,neredeyse
bir cruiser gibi olmuş.

EN büyük handikapıda budur bu makinanın.268kg ne demek ya?
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bırakalım kymco'yu falan scooter'da dünyanın kabul ettiği tek ülke İtalyadır.Scooter alacaksan bu kesinlikle italyan olmalı kullananlar iyi bilirler,sadece scooter değil hangi tarz motosiklet alacaksan bu İtalyan olmalı, fuarda Ducatı leri hepimiz gördük tek kelimeyle muhteşem makinalar.Motosiklet İTALYAN işidir.:cat:

Olaya sadece kendi görüşünüzden bakıyorsunuz.

Zevk,renk işi gerçi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst