mCk artık bursada

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
hayırlısı dıorm baska bısı demıormmmm arkadasım rola gel elını belıme dola
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
sayın mck bursadaysanız beni nasıl gördünüz cuma günü?:cyclopsaneğer görmediysen rola neden bu kadar yalancı:p

sana bursa da başarılı ve mutlu bi hayat diliyorum.inş herşey dilediğin gibi olur!:rendeer:
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
arkıdısım persembe cuma gunu ıstanbulda toplantı vardı ve ben ıstanbuldaydım cuma aksamı bursaya donerken gordum saat 19 sıralarındaydı snırım arabadakı arkadaslarda dedıkı bole serserı gıbı gıdıorlar sonrda kaza yapıorlar dedı bende o serserı kılıklı kıbar cocuk benm arkadasım dedım aslında o bole bırı deıldır ama kanında bıraz yumusaklık var o yuzden bole seler yapıor dedım normalde yapmaz dedım ıyı demsımıyımmmm
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
iyi demişsinde olm kanında yumuşaklık olanlar sizin gibi kullanıyo orda bi yalnışlık var:pbenimki deli sürüşü:p
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
pardon canmm delı derken o benm adım olduguna gore o surusde benım surusum olamaz deılmı saten halıs abı nasıl kullandıgımı gormus o yuzden artık motor vermem sana dıor:D:D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
höyt len adam oraya calışmaya gitti buluşmadan buluşmaya gezmeye degil patronun arkadaşı dediysek o kadarda degil kirizvar var o yüzden 5 kişilik calışcak onu bursaya gönderdik 5 lişiyi işten cıkardık :mrgreen:
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
:):) patron senın ıcın rahat etsın satn motor yok yarın bu arada ben ıstanbula gelıormsum araba yerıne f800 yu de versen olur yane:D:D

emre uygun Arh+ tekeskkur edıorm hosbulduk suan bu gusel satırlarımı yazmam ıcın bana laptopunu verdıgın ıcınde ayrıca tesekkur edıorm suan neden bana bole pıs pıs baktıgını anlamıs deılım tmam anladım dıslerını yenı fırcalmassn o zıppoyla fazla oynama gazı bıter bu arada ıctıgın cay ıcın de afıyet olsn
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
yok sana f800 4 tekerli var :mrgreen:senide cakma motorcu yapcaz
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
abi ben sana benim beati veririm bursada bos wer f800 i :p :p :p :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
patron tamam motor olmasın ama lutfen bana cakma ımama taktıgımz lakapları takmayalım sonra eran kendını nımetten sanack:D:D
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
9
emre uygun Arh+ tekeskkur edıorm hosbulduk suan bu gusel satırlarımı yazmam ıcın bana laptopunu verdıgın ıcınde ayrıca tesekkur edıorm suan neden bana bole pıs pıs baktıgını anlamıs deılım tmam anladım dıslerını yenı fırcalmassn o zıppoyla fazla oynama gazı bıter bu arada ıctıgın cay ıcın de afıyet olsn
laptop için rica ederim, zippo gazla deil benzinle çalışır, istediğim gibi bakarım, çay için saol ++++++++ altına Gixxer1000 verdik daha ne istiyon???:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst