...mayis'ta Eyüp çocuk Esirgeme Kurumuna...(yavrularimiza)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dostum bu iş yattı...nedenide benim İstabul dışında olmamla alakalı...20 gündür yoktum yeni geldim...ben kişisel olarak gitmeye çalışıyorum..milletinde işi gücü var...kimse uğraşmak istemez herhalde...

herkese öneriyorum...gidin...vazifedir...Allah Rızası için yapın bunu...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
mete abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:cherry: güncel :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst