dostum bu iş yattı...nedenide benim İstabul dışında olmamla alakalı...20 gündür yoktum yeni geldim...ben kişisel olarak gitmeye çalışıyorum..milletinde işi gücü var...kimse uğraşmak istemez herhalde...
herkese öneriyorum...gidin...vazifedir...Allah Rızası için yapın bunu...