hocam ne aldın en son merak ettim valla
Yamaha x-city aldım
Üstad, XMax daha pahalı sizce sebebi nedir? Xcity ile kıyas edebilir misin lütfen?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------
Üstad, XMax daha pahalı sizce sebebi nedir? Xcity ile kıyas edebilir misin lütfen?