Maxi scooter almayı düşünen arkadaşlar için bir çok modelin incelemesi

Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
60
10 TL benzinle bostancı - eyüp arası sadece gittim ve geldim. Geldiğimde ışık yanıyordu. Scarabeo ile bir kez daha giderdim o yolu :)
 
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
27
incelemeleriniz için çok teşekkürler ilgi duyduğum motorları incelemişsiniz zevkle okudum
 
Katılım
22 Tem 2012
Mesajlar
2
Üstad, XMax daha pahalı sizce sebebi nedir? Xcity ile kıyas edebilir misin lütfen?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

Yamaha x-city aldım


Üstad, XMax daha pahalı sizce sebebi nedir? Xcity ile kıyas edebilir misin lütfen?
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Üstad, XMax daha pahalı sizce sebebi nedir? Xcity ile kıyas edebilir misin lütfen?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------




Üstad, XMax daha pahalı sizce sebebi nedir? Xcity ile kıyas edebilir misin lütfen?


arada bazı aksesuar farkları var ,mesela immobilizer var xmax ta ama x-city de yok,xmax te devir saati var x-city de yok,xmax in lastikleri michelin ,x-city pirelli kullanıyor ,buna benzer malzeme farklılıklarından ve biraz xmax ın isim yapmış olmasından faydalanma olayı var :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst