videonun başında üstad marşa basarken takılır gibi oluyo,videoda marşa erken basmışım belli olmuyor fazla...
ilk önce takılır gibi oluyor sonra gırrr diye bi ses geliyo sonrada kayboluyo...anlatabildim mi
Mücahit, marş motorunu 5 saniyeden fazla çalışmaya zorlama,
Çalışmadı diyelim marş düğmesine tekrar basmadan önce 10 saniye bekleyip sonrasında tekrar denemeye özen göster
Durum düzelirse bu şekilde kullanmaya çalış
Ses çok tuhaf gelmedi bana biraz ince ve sürtünerek ötüyormuş gibi geliyor videodan da, sanki normal gibi.
Video da çok tiz ses ama bu sese benzer bi ses bende de oluyor trafikte stop edersem marşa bastığımda. Normal marşlarda duymuyorum bu tür bi ciyaklama.
Esas sorun gecikmesi, bunun sebebi ne olabilir ki :/ neden tuşa bastığında tepki vermez bi süre anlam veremedim. Akü yeterli gücü iletemiyor olsa kastırarak güç toplayıp yollayacak değil ya

hiç çalışmazdı ozaman.
Acaba tuşta bi temassızlık falan mı var, basılı tutarken değiyordur falan nebilim :/