- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlarım, marş yaparken motor blogundan çok yüksek demir vurma sesleri geliyor , motor çalışınca herhangi bir problem yok , isindiktan sonrada marsta ses yapmiyor , lakin motor soğukken ilk çalıştırmada çok yüksek demir vurma sesi geliyor.
https://youtu.be/9ehBeBProz0
https://youtu.be/9ehBeBProz0