stubborn Katılım 13 Tem 2007 Mesajlar 965 29 Eki 2012 Konu Yazar #1 Arkadaşlar merhabalar,2gündür motorum sabahları vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım Dünden beridirde marşım sadece vınlama ,boşa çevirme sesi var '( Acaba rublemidir yoksa kömürlermi ? Motorum 2000 pegaso.
Arkadaşlar merhabalar,2gündür motorum sabahları vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım Dünden beridirde marşım sadece vınlama ,boşa çevirme sesi var '( Acaba rublemidir yoksa kömürlermi ? Motorum 2000 pegaso.
özcan1980 Katılım 6 Mar 2009 Mesajlar 1,912 29 Eki 2012 #2 Marş motoru dönüyorsa rubledir muhtemelen.Zinciri de kopmuş olabilir. Kapağı aç bi bak. Yağ akacaktır biraz, önlemini almayı unutma.
Marş motoru dönüyorsa rubledir muhtemelen.Zinciri de kopmuş olabilir. Kapağı aç bi bak. Yağ akacaktır biraz, önlemini almayı unutma.
stubborn Katılım 13 Tem 2007 Mesajlar 965 29 Eki 2012 Konu Yazar #3 özcan1980' Alıntı: Marş motoru dönüyorsa rubledir muhtemelen.Zinciri de kopmuş olabilir. Kapağı aç bi bak. Yağ akacaktır biraz, önlemini almayı unutma. Genişletmek için tıkla ... Teşekkürler.
özcan1980' Alıntı: Marş motoru dönüyorsa rubledir muhtemelen.Zinciri de kopmuş olabilir. Kapağı aç bi bak. Yağ akacaktır biraz, önlemini almayı unutma. Genişletmek için tıkla ... Teşekkürler.