Marş motorum bozuldu kendim yapacağım yardım lütfen

Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
Arkadaşlar marş motorum 2 hafta önce problem yarattı, motoru çıkartıp marşa bastığımda sanki boşa dönüyormuş gibi bir ses geldi motoru çalıştırmadı. Ustaya götürdüm yaptı 50 liramı aldı 1 hafta sonra tekrar boşa döndü, ustaya götürüyorum çok sıkışığım diye diye 2'şer 3'er gün ileri atıp duruyor en sonunda katil edecek beni.

Geçen gün şu üçlü vidalı kısmı açtım bakındım bir anormallik yoktu orası dışında marş ile ilgili neresi var? sorunumu nasıl çözerim lütfen yardımcı olun elimden gelir bu tarz şeyler yapabilirim ustalık gerektiren bir şey yok ise.

 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Sorun neymiş peki ustaya sordun mu ? Bana daha çok rübledenmiş gibi geldi. Senin motora uyumlu olan parçayı bulmalısın. Benim daima alışveriş yaptığım yer www.motorbisikletim.com . Buradan iletişime geç onlar sana gerekli parçayı yollar. Zaten marş motoru çok pahalı değil bence sıfır bir marş motoru al montajını yap bas marşa olsun bitsin. Kolay gelsin hocam.
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
Sorun neymiş peki ustaya sordun mu ? Bana daha çok rübledenmiş gibi geldi. Senin motora uyumlu olan parçayı bulmalısın. Benim daima alışveriş yaptığım yer www.motorbisikletim.com . Buradan iletişime geç onlar sana gerekli parçayı yollar. Zaten marş motoru çok pahalı değil bence sıfır bir marş motoru al montajını yap bas marşa olsun bitsin. Kolay gelsin hocam.

Usta rüble demişti zaten hocam ondandır büyük ihtimal, eğer tamir olmazsa yenisini alacağım zaten yapacak bişey yok ama şuan elimdekini bi tamir etmeye çalışayım nasıl yapıldığını bilmem gerekiyor rüblenin.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Usta rüble demişti zaten hocam ondandır büyük ihtimal, eğer tamir olmazsa yenisini alacağım zaten yapacak bişey yok ama şuan elimdekini bi tamir etmeye çalışayım nasıl yapıldığını bilmem gerekiyor rüblenin.

Korkulacak bir durum yok. Bir parça arıza vermişse sökmekte tamir etmekte çekinmene gerek yok , zaten olabilecek en kötü şey olmuş (bozulmuş) . O nedenle sök bak yerinden çıkan bişey varmı bi kontrol et. Eğer olursa öğrenmiş olursun. Olmazsa da yenisini alırsın problem yok :) kolay gelsin hocam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst