- Katılım
- 31 Eki 2017
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Motosikletim Mondial 50 HC. 1 hafta önce motosikletin kayışı kopmuştu. Dün akşam kayışı kendim taktım ama şimdi motor marş basıyor ama hiçbir şekilde çalışmıyor. Kayışı takmadan önce birkaç kez çalışıyor mu diye kontrol ettim ve hepsinde kolaylıkla çalıştı. Kayışı motora bi taktım sürekli gıy gıy sesinden başka bişey duymuyorum.
Dün akşamdan beri buji değişti (buji piposunda elektrik var), akü şarj edildi, karbüratöre benzin gidip gitmediğini kontrol etmek için borudan üfledik ardından içindeki tüm benzini boşalttık. Yani anlayacağınız bu başlıkla açılan konulardaki herşeyi yaptım. Benim en anlamadığım ise kayışı takarken motosiklete ne yapmış olabilirim ki, 1 saat önce kopuk kayışla çalışan şey, yeni kayıştan sonra çalışmıyor.
Ayak marşını takamadık çünkü mekanizmayı tam anlayamdık, biraz karışıktı. Bunla bir ilgisi olabilir mi?
Motosikletim Mondial 50 HC. 1 hafta önce motosikletin kayışı kopmuştu. Dün akşam kayışı kendim taktım ama şimdi motor marş basıyor ama hiçbir şekilde çalışmıyor. Kayışı takmadan önce birkaç kez çalışıyor mu diye kontrol ettim ve hepsinde kolaylıkla çalıştı. Kayışı motora bi taktım sürekli gıy gıy sesinden başka bişey duymuyorum.
Dün akşamdan beri buji değişti (buji piposunda elektrik var), akü şarj edildi, karbüratöre benzin gidip gitmediğini kontrol etmek için borudan üfledik ardından içindeki tüm benzini boşalttık. Yani anlayacağınız bu başlıkla açılan konulardaki herşeyi yaptım. Benim en anlamadığım ise kayışı takarken motosiklete ne yapmış olabilirim ki, 1 saat önce kopuk kayışla çalışan şey, yeni kayıştan sonra çalışmıyor.
Ayak marşını takamadık çünkü mekanizmayı tam anlayamdık, biraz karışıktı. Bunla bir ilgisi olabilir mi?
