- Katılım
- 29 Ocak 2025
- Mesajlar
- 117
- Motosikleti
- Honda CB600F Hornet, Yamaha MT 07, Yamaha XJ6N, Honda CBR600RR, Yamaha MT25
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar yatak saran mt25 den sonra yaptırıp sattıkdan sonra aklımda bulunan motosikletleri söyleyeceğim bunlar sizinde düşüncelerinizi merak ediyorum belki fikrim değişir diye mantıklı mantıksız olan şeyleri sizde değerlendirin ben karar vermekte çok zorlanam biriyim bundan dolayı böyle bi konu açtım
Bütçem 500.000-530.000 arası diye bilirim
Bunlar kendi seçeneklerim mantıklı bulduğum
2023/750 Hornet 5.000Km Garantisi devam ediyo servis bakımlı hatasız / fiyat 440.000
2015/MT09 14.500km / fiyat 500.000
2018/CBR 650F 28.500km / fiyat 485.000
2014/ CBR600 RR 50.000km / fiyat 510.000
2023/MT07 22.000Km / yetkili servis bakımlı / fiyat 480.000
Tracer 700 de çok istiyorum fiyatları uçmuş düşük km olanlar
2014/F800GS 44.000km / fiyat 540.000
Hornet çok mantıklı duruyor dimi bencede öyle ancak sürüş hissi kötü diyolar varsa önerileriniz dinliyorum çok farklı stilde motorlar ama hoşuma giden hertürlü yol motoruna okeyim
Ayrıca rn22 r1 2012 bu blok hakkında bilgisi olan varsa yada daha önce sahibi olan seçeneklerimde oda var ancak blok yapısından yüksek sıcaklıklarda statör eritiyormuş sanırım pek bilgi bulamadım türk kullanıcılardından
Bütçem 500.000-530.000 arası diye bilirim
Bunlar kendi seçeneklerim mantıklı bulduğum
2023/750 Hornet 5.000Km Garantisi devam ediyo servis bakımlı hatasız / fiyat 440.000
2015/MT09 14.500km / fiyat 500.000
2018/CBR 650F 28.500km / fiyat 485.000
2014/ CBR600 RR 50.000km / fiyat 510.000
2023/MT07 22.000Km / yetkili servis bakımlı / fiyat 480.000
Tracer 700 de çok istiyorum fiyatları uçmuş düşük km olanlar
2014/F800GS 44.000km / fiyat 540.000
Hornet çok mantıklı duruyor dimi bencede öyle ancak sürüş hissi kötü diyolar varsa önerileriniz dinliyorum çok farklı stilde motorlar ama hoşuma giden hertürlü yol motoruna okeyim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ayrıca rn22 r1 2012 bu blok hakkında bilgisi olan varsa yada daha önce sahibi olan seçeneklerimde oda var ancak blok yapısından yüksek sıcaklıklarda statör eritiyormuş sanırım pek bilgi bulamadım türk kullanıcılardından
Son düzenleme: