- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 5,149
- Konu Yazar
- #1
Moderatör tarafında düzenlendi:
motorcuq' Alıntı:abicim bunun playına basıyom çalışmıyo bozuk olsagerek aynısından bizim evdede var beni sinir ediyo sidiyi kapıyo gerivermiyo neyapmak lazımya bunlara .
MeTaL' Alıntı:dishy senin espiri kabiliyetin sınırlı olduğu için herşeye kopuyorsun. Olsun gülmek iyidir
...
Eee Gamze Özçelik manken değil ki? Sunucu/oyuncu?