kardeşim yaşıyon mu sen? marmaris de misin, didim mi? yoksa izmir e mi geldin? alacağız mecite de bir ford kaaa. ama adamda iki metre boy var. nasıl kullanır bilmem.
Mecit için yüksek tavanlı KA yaptıralım, olmuyor öyle motosikletle falan... Yakışmıyor MANİSA-KT'ye...:queen:
yancı, sağ artçı falan istiflerken gürkay aklımın ucundan geçmedi, onuda katsam ona başka mevkii ayarlardım, üstçü mesela :queen:
mecitede bi sunroof kestirip ordan kafayı çıkarttırmak lazım, hem üstteki gürkayı yanlız bırakmamış olur.![]()