[Manisa - MT]

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ooooooooo kemalllllllll
bizde seni özledikkk
aldınn cıbırı kayboldunn ortalıktannn
yolunu toplantılarada düşürr beyaw bi ara:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Maşallah maşallah bugün bütün Manisa kaytarıyor. Sadece gecenin bir vakti belifeless yazmış yatmış başka ses yok. Huuuuuu. Valla site ahalisine ayıp oluyor haa.:p
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
abi hesap kitaptan başımı yeni kaldırdım :pr:
arada bi göz atayım diyorum ama yemiyo dikkat sorunu oluşuyo aynı anda bi sürü iş hele bide bu gün cuma işçi yevmiyeleri aylıklar hesap kitap maliyetler raporlar incelmeler faturalar irsaliyeler havaleler(benim geçirdiğim hariç :mrgreen: )
acıyın bana heeey birileri yardıma gelsin de bi on gün talile çıkayım :p
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
walla sorma gitsin bu cuma günü olmasa ne kadar güzel olur. gerçi mübarek bi gün olur ama..her arayan para diyor başka bişey demiyor....cumaları sevmiyorum hiç.....
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
onu hiç söleme zaten. pazar günü de calışan biri olarak cuma hiç gelmesin daha iyi.nasıl olsa tatil yok :( napayım cumayı cumartesiyi :(
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
yaa iski bi 2miz şanslıyız desene
cumartesi denize gidicen
pazar mangala gidicen keşfedilmemiş yerlere:queen::queen:

valla evet özlem. haftasonu çalışıyor olsaydım kesin kafayı yerdim ben. rahatına, özgürlüğüne düşkün adamım vesselam.gezip tozmalıyım. yeni yerler keşfetmeliyim.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
manisa tarafına git iskender oralar çok bakir ve güzel yerlerdir nede olsa izmirlisin artık manisa komşu kapısı senin için hem güzel insanlar var tanışırsın hem sana iyi bakarlar oralarda lodosu sor oralarda izmirden olduğunu söyle ilgilenir senle modifiye zeytin yedirir sana
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
manisa tarafına git iskender oralar çok bakir ve güzel yerlerdir nede olsa izmirlisin artık manisa komşu kapısı senin için hem güzel insanlar var tanışırsın hem sana iyi bakarlar oralarda lodosu sor oralarda izmirden olduğunu söyle ilgilenir senle modifiye zeytin yedirir sana

eyvalla cengiz abim. haklısın. konuk olarak gideceğiz artık manisa'ya. ama tabi ki de manisayı unutmam mümkün değil. atalarım, dedelerim manisalı.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Benim için cuma-cumartesi, bayram-seyran farketmiyor, sizlerin yine de tatiliniz var, halinize şükredin.Gelecek hafta kuzenimin düğünü var, ona bile gidemiyorum.

Bitsin artık şu sezooonnnn!

Manisa, seviyorum sizi...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Benim için cuma-cumartesi, bayram-seyran farketmiyor, sizlerin yine de tatiliniz var, halinize şükredin.Gelecek hafta kuzenimin düğünü var, ona bile gidemiyorum.

Bitsin artık şu sezooonnnn!

Manisa, seviyorum sizi...

az kaldı gitardando bitmesine sezonunnnnn
az daha sık dıişinii
manisa da seni seviyorrrr abicimmm:rendeer:

manisa mt günaydınnnnn
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
walla sorma gitsin bu cuma günü olmasa ne kadar güzel olur. gerçi mübarek bi gün olur ama..her arayan para diyor başka bişey demiyor....cumaları sevmiyorum hiç.....

çağatay yeni makinen hayırlı uğurlu olsun bi daha ki toplantıda yeni makine ile beraber senide aramızda görmek istiyoruz telefonlaşırız bi ara sakin kullan :mrgreen:

Benim için cuma-cumartesi, bayram-seyran farketmiyor, sizlerin yine de tatiliniz var, halinize şükredin.Gelecek hafta kuzenimin düğünü var, ona bile gidemiyorum.

Bitsin artık şu sezooonnnn!

Manisa, seviyorum sizi...

ali senin işinde zor kardeşim :)



cengiz abi (apv41)senide bekleriz modifiye zeytin bizde çoookkk :cherry:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
serkan abi cumartesi seni aradım ama kapalıydı telin,görüşemedik bu sefer.

faruk kardeşim özelden mesaj attım siteden ancak mesaj kutun kapalı idi ulaşmadı yani
yoldasındır diyede aramadım artık...
cumartesi yazlıktaydım dikilide , bu sene ilk defa gittim :mrgreen: yazlığa gezmekten fırsat bulamıyorduk. telimde kapalı idi artık bi daha ki sefere inşallah :wiinkk: yinede abini unutmadığın için teşekkürler kardeşim, her zaman kapım sana ve sevdiklerine açıktır.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
eeeee güzel bi 10 günlük tatilin ardından tekrar iş başı yaptım ama hala tatil modundan çıkamadım sevgili dostlar.bu arada HERKEZİN KANDİLİ MUBAREK OLSUN.sizleri özledim en kısa zamanda görüşmek üzere herkeze selam
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Tüm Mt ve Manisa MT' nin kandili mübarek olsun. Bu mübarek gece Türk ve İslam alemine hayırlara vesile olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst