- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
yuh harbiden...en çok çobanların koruması gerekirken dağı ovayı ağaçları yeşili adam gitmiş kardeşine kızıp ormanı yakmış...ulen dangoz kardeşini yaksana ormanı ne yakıyon
puaaaahhhhhh koptum ya kardeşini yaksana. demekki tırsık bir çobanmış kardeşinden tırsmış ona laf edememiş ezik karakter örneği.