[Manisa - MT]

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yuh harbiden...en çok çobanların koruması gerekirken dağı ovayı ağaçları yeşili adam gitmiş kardeşine kızıp ormanı yakmış...ulen dangoz kardeşini yaksana ormanı ne yakıyon

puaaaahhhhhh koptum ya kardeşini yaksana. demekki tırsık bir çobanmış kardeşinden tırsmış ona laf edememiş ezik karakter örneği.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
abi çobanlarında bi meslek lisesi falan okumaları lazım...bu kadar cehalet olmaz valla
ya bu çoban kesin kardeşinin kuzu otlattığı tarafları yakıp kardeşini yakmaya çalışmıştır...pire için yorgan yakmış ayuuuu:queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
geçmiş olsun amcaoğlu, şimdi inşallah kısa bi süre yağmur yağmaz.. allah bereket versin.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ALLAH razı olsun amcoğlu..koca kış yağmur yağsın diye dua ettik ama rabbim 1 hafta daha yağdırmasın.. şu üzümü bir toplayım sonra sel olsun gök delinsin,,rabbim kurallık vermesin..
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
İSKİİİİİİİİİİ !!!!!!!!!!
nerelerdesin sen kardeşim bi mesaj atıp kaybolup gidiyosun hain herif :)

bi haltlar karıştırıyosun ama du bakam çıkar kokusu yakında :cherry:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
yaw lodos üzümden su çıkarmak dedin de , bende de bi elma ve bol miktarda galoş var onlarla ne edeyim diye düşünüyodum, sanırım ortak bi organizasyonla, mecitin üzümleri, bendeki galoşlar, sendeki coca coladan bile daha özel tarif ve hepimizde olan 2 şer ayak ile bişeyler çıkarırız?
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
166
mecit neden 1 hafta senin üzümler kalkınca sel götürsün öylemi dostum bu havalede daha 1 ay yağmasın bence
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
İSKİİİİİİİİİİ !!!!!!!!!!
nerelerdesin sen kardeşim bi mesaj atıp kaybolup gidiyosun hain herif :)

bi haltlar karıştırıyosun ama du bakam çıkar kokusu yakında :cherry:

kardeşim eskiden atlar gelirdin. sende unutturyon kendini. ya yok karıştırdığım bi şey. hem karıştırma bak tukaşın şemsiyesi yok:p
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
bencede çağatay. günahımı alıyosun murattt. yaşaaaaa özlem. bizde organizasyonda bitmez, kokuda.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst