[Manisa - MT]

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
abicim afiyet olsuuuun maşaallah çok güzel duruyolar mangalda :p
bekliyoruz bizde rots gelsin diye cmtsi daldı hala içerdeymiş diye duyum aldım, kolay değil bu kadar adamı doyurmak :queen:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
166
lodos kardeşim rk ve balık süper tabi ama dikkat et çay bardağı ile içilen rk sarhoş eder adamı aman ha
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
onlar rakı balık yapsınlar..bizde patates ekmeğe devam..hadi bakalım...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ya bak serkan çok riskli şeyler yapıyosun kendin için, daha dün eylülden itibaren günde 12-15 saat çalışmakdan başka bişi yapamıyacaz diyip bu gün bizi çatlatıyon, sen anladın riski :wiinkk:
senin işler tavan yapınca bi başlarız , ee sende ilk fırsatta yapayım desen 4 ay sayman gerekir . :cherry:
ama kıyamam sana herhalde , o dönemde bişi yapsak bile sana çaktırmamaya özen göstereceğiz dostum.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
yediğin içtiğin sana kalsın gördüklerini anlat derler ama sırf wallace ve cengiz abi(apv41) ye mesaj olsun diye koydum siteye, size bir garezim yok yani dostlar :)
bu arada çay bardağı ile fena çarpıyor :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yediğin içtiğin sana kalsın gördüklerini anlat derler ama sırf wallace ve cengiz abi(apv41) ye mesaj olsun diye koydum siteye, size bir garezim yok yani dostlar :)
bu arada çay bardağı ile fena çarpıyor :p

kardeşim naptın sen yaaa oooh roka var misler gibi salata var bol domatesli, yoğurtlu var, çıpura larda nerden baksan 400gr. E bir de rk var. işte benim bittiğim an bu andır be lodosum.:salut::salut::salut:

allah içinize sindirsin kardeş ama dikkat et o çipuranın kılçıkları takılmasın boğazına:pr::pr::pr::pr::bounce::salut::salut::salut::salut::salut::salut:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
kardeşim naptın sen yaaa oooh roka var misler gibi salata var bol domatesli, yoğurtlu var, çıpura larda nerden baksan 400gr. E bir de rk var. işte benim bittiğim an bu andır be lodosum.:salut::salut::salut:

allah içinize sindirsin kardeş ama dikkat et o çipuranın kılçıkları takılmasın boğazına:pr::pr::pr::pr::bounce::salut::salut::salut::salut::salut::salut:

+1 de benden be abi.
Birde anlamamışımdır,neden insanlar üyelik iptallerini direkt istemezde dolaylı yoldan anlatır :queen: Banlıycam abi bu kaçıncı oldu yav,burada şehrin sıcağında işten başını kaldıramayan birileri bunları yapamıyor diye düşünür insan,çipurasızları,salatasızları,rokasızları düşünür :salut:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yok abicim ben kuruldım en iyisi ya cuma dan ya da cumartesiden balığa çıkmak zaten tam balık havası var. gidip yakalayayım biraz da keyfim yerine gelsin
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ben cumartesi çalışırım büyük ihtimal,lavobodan balık tutulur mu ? Ya da bir leğene su doldursam ? Çıkar mı içinden ?
Levrek mi çıkar,çipura mı çıkar ? Leğenin büyüklüğüne göre değişir mi çıkacak balık türü ?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Ben cumartesi çalışırım büyük ihtimal,lavobodan balık tutulur mu ? Ya da bir leğene su doldursam ? Çıkar mı içinden ?
Levrek mi çıkar,çipura mı çıkar ? Leğenin büyüklüğüne göre değişir mi çıkacak balık türü ?

zzzz forrap zzzz kısa devre sezdim sende. bu iş temposu seni fena yapmış. ben de cumartesi akşamüzeri gideyim diye düşünüyorum aklında olsun. kimselere duyurmadan kaçmak lazım yoksa tuttuğumuz balık bize yetmez:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
hımm duymadık, nerde tutacaksın, yada tuttuğun yer gizli kalsın söyleme daha önemlisi nerde pişireceksin :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
::secreet: Şiştt aramızda kalsın :p (Topicte yazılan şeyin gizlisi mi olur yav :p Topicin bildiği üyeden saklanmaz diye bir laf vardır hatta,yok o başka bişeydi heralde :p)Duruma göre haberleşelim arkadaşlar,yapalım bi çılgınlık olmazsa...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hımm duymadık, nerde tutacaksın, yada tuttuğun yer gizli kalsın söyleme daha önemlisi nerde pişireceksin :queen:

mangalda pişireceğim yada klasik olarak bir taş çember yapıp ateşi yakacağım balıkları da tel ızgaraya alıp ateşin üstüne koyacağım. mangal taşımak zor olabilir ama tel daha pratik. :queen::queen::queen::queen::cat:

::secreet: Şiştt aramızda kalsın :p (Topicte yazılan şeyin gizlisi mi olur yav :p Topicin bildiği üyeden saklanmaz diye bir laf vardır hatta,yok o başka bişeydi heralde :p)Duruma göre haberleşelim arkadaşlar,yapalım bi çılgınlık olmazsa...

ya sorun değil yeterki LODOS duymasın. şimdi onun işleri yoğun bu sefer de o çıldırır dayanamaz gece basar bizi oltaları kopartır ateşe su döker içeceklerimizi denize atar sigaralarımızı da ıslatır gider
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ARKADAŞLAR... ::alkiis::
Wallace KARABURUN 'a gidiyor haftasonu balık tutmaya,referansı verdim yerleri söyledim ki orada buluşacağı kişi benim bildiğimin on katını biliyor :)
şidedet ile tavsiye ederim , mangal olayına gelince bi önceki sayfada resimlerde gördüğünüz mangalı kullanabilirsiniz gerekli tertibat (kubi02) kamuran komutanımda mevcut orada zaten
kendiside sitemize üye abart egsoz bi scooterı var inletip duruyo karaburunu :cherry:
kasmayın kendinizi gidin balık tutun sabaha kadar eğlenin yiyin için mükemmel güzel doğa harikası koyları ve çeşit balıkları var...:wiinkk:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
mangalda pişireceğim yada klasik olarak bir taş çember yapıp ateşi yakacağım balıkları da tel ızgaraya alıp ateşin üstüne koyacağım. mangal taşımak zor olabilir ama tel daha pratik. :queen::queen::queen::queen::cat:

haa tamam biliyom orayı... postanenin yanından yukarı çıkınca camiyi geçip ilk sola giriyoz, orayı tarif ediyon sen,

kokudan buluruz ya lafımı olur :p
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Manisa'yı 'kardeşine kızdığı' için yakmak istemiş!
Manisa'nın Karakoca köyü ile Süreyya Piknik arasındaki bölgede aralıklarla 6 günde 6 kez çıkan yangınlarla ilgili olarak gözaltına alındıktan sonra Manisa Adliyesi'ne sevk edilen 3 çoban kardeşten Y.B, çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından tutuklandı.
Manisa Adliyesi'ne geniş güvenlik önlemleri altında getirilen Y.B, İ.B. ve A.B, Cumhuriyet Savcılığı tarafından tutuklanmaları istemiyle nöbetçi mahkemeye sevk edildi.
Nöbetçi mahkeme, çoban kardeşlerden Y.B'nin tutuklanmasına karar verdi. İ.B. ve A.B. ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.
Manisa'da 12 Ağustostan sonra 6 gün içinde aynı bölgede art arda çıkan 6 yangında, 360 hektarlık kızıl çam ormanı kül olmuş, 3 gün önce jandarma tarafından gözaltına alınan 3 çoban kardeşten Y.B'nin, ifadesinde, yangınları kardeşlerine kızdığı için çıkardığını söylediği bildirilmişti.
milliyet haber'den alıntıdır...
abi böyleleride çıkıyor MANİSA'dan :pr:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ohaa gibi efektler çıkarmakdan başka bi yorum yapamıyom ya , manisa çıkışında anıt civarlarında camdan kül atmaya bile korkar oldum bi haftadır, camdan külümü attığımı gören bir grup bu kızgınlıkla beni linç eder falan diye aklıma geliyo. :)

gülecekmiyiz ağlayacakmıyız kararsız kaldığımız durumlardan biri, daha çok öfkelendiriyo aslında ...
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Haberlerde izledim bende,psikolojik sorunları var o elemanın kesin.Cahillik bile tek başına insana bunu yaptırmaz,inanmıyorum...
Bir deli yüzünden gitti canım ağaçlar,canlı yaşam:pr:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
yuh harbiden...en çok çobanların koruması gerekirken dağı ovayı ağaçları yeşili adam gitmiş kardeşine kızıp ormanı yakmış...ulen dangoz kardeşini yaksana ormanı ne yakıyon
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst