[Manisa - MT]

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Benimde aldığım bilgilere göre izmir-manisa yolu sabuncubelinden izmir'e kadar heryer yanmış ve yanmaya devam ediyor.Yakaköyü komple yandı,Çiçekliköy boşaltılmış.:salut:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
:cyclopsan Abi bu şaka mı :silent:
Dışarda (şirinyerdeyim) kül yağıyor.Bende bu nerden geliyor dedim biraz önce.Ve gök yüzü acayip bir renkte.Oradan burayı böylesine etkiliyorsa ciddi anlamda sağlam bir yangın var demektir:pale:
Umarım biran önce söndürürler(ki şimdiye kadar yanan yerler bile baya fazladır + o denli bir yangını söndürmek gerçekten zor).
Umarım en az zararla atlatılır bu yangın :pale: Cidden çok üzülüyorum şu orman yangınlarına...
Ciğerlerimiz yanıyor,yüzlerce yıllık ağaçlar,binlerce canlı (hayvan türleri) yanarak can veriyor.
İnsanlar bu konuda çok dikkatli olmalı,araçlardan atılan bir sigara izmariti,kırılan bir şişe,söndürülmemiş bir mangal...
Tüm bu saçmalıklar bunlara değer mi ?Başımıza ne geliyorsa eğitimsizlikten geliyor:farao:

al benden de o kadar be forrap
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Forrap çevre orman il müdürlüğü ve Tema nın çalışmalarına biz neden katılmıyoruz.Fidan dikimi ya da bağış anlamında olabilir belki daha geniş çaplı düşünüp mesela İzmir-Manisa MT olarak bir koru oluşturabiliriz.Yangından sonra böyle bir kampanya başlayacaktır büyük olasılıkla bence değerlendirelim bunu...
Herkes 10 tane fidan dikse en az 1000-2000 fidan dikilir.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Forrap çevre orman il müdürlüğü ve Tema nın çalışmalarına biz neden katılmıyoruz.Fidan dikimi ya da bağış anlamında olabilir belki daha geniş çaplı düşünüp mesela İzmir-Manisa MT olarak bir koru oluşturabiliriz.Yangından sonra böyle bir kampanya başlayacaktır büyük olasılıkla bence değerlendirelim bunu...
Herkes 10 tane fidan dikse en az 1000-2000 fidan dikilir.

seviyorum lan şener seni. işte kardeşim benim budur duyarlı vatandaş. tebrik ederim:rendeer::cat:

evet bu işe hep beraber bir el atalım
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
rots,geçen sene Ayvalık Şeytan sofrası ormanındaki yangında da aynı şeyi düşündüm ve organize etmek için elimden geleni yaptım.Oradan arkadaşlarla irtibata geçtim,ancak bir yangın olduktan hemen sonra maalesef ki hemen ağaç dikilemiyor.Aradan bir müddet geçmesi gerekiyor,temzilemeler yapılıyor,toprak kendine geliyor...
O olayda da bir kaç ay beklememiz gerekti,daha sonra ise arkadaşa ısrarla dikim zamanı belediye ile konuşup kesinlikle bana haber ver demiştim,ki o bu konuda çok hassas olduğunu söylüyordu.Maalesef ki hiç haber vermedi...

Tema ve benzeri vakıfların il müdürlükleriyle gidip konuşma düşüncem var zaten,sosyal sorumlulukları yapmak da bence en az eğlenmek kadar gerekli.Sürekli bilinçli olduğumuzu söylüyoruz,bilinçsiz olanları eleştiriyoruz.Ama sadece eleştirmek yetersiz,işin içinde olmak bu işin düzelmesi için çaba sarfetmek gerekiyor.
En kısa zamanda bu konu ile ilgili görüşmeler yapıp,bilgilendirmeyi buraya aktarıcam.
Herkes buna seve seve katılacaktır diye düşünüyorum.
Bunu çocuk yuvasının ikinci ziyaretini gerçekleştirdikten sonra yapmayı planlıyordum (ki artık vakti geldi de geçiyor çocuk yuvasına ziyaretin).
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Murat aramızdaki ilişkiyi kamuya yansıtmasana olum :) Kardeşim benim...

Tuncer bu konuda bir aksilik çıkacağını sanmıyorum çocukyuvası etkinliğini gerçekleştiren ekip bununda altından kalkacaktır ki şimdi daha da güçlü ve kalabalığız.Bu konuda bir yuvarlak masa yapalım hepbirlikte...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
olay yerindeydim gündüz...saat 5'e kadar ordaydım
yakaköy boşaltılmıştı...manisaya bakan yamaçta evlerin bazıları yanmış...yangın çok hızlı yayılıyordu...çiçekliköye geçebilir diye konuşuluyordu ben ordan ayrıulırken medyada duyarız ayrıntıları
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
pazar gününden beri farklı bölgelere helikopterlerle su taşınıyr
hatta pazar olimpik havuzdan su çekmişler
ama olayın bu kadar büyüdüğünü bilmiyrdm

şimdi haberleri dinledim
yangın pazar günü manisa çıkışındaki piknik alanında başlamış
ve 4 kez söndürülmüş yeniden ortaya çıkmış
bornovaya kadar dayanmış
bir sürü köy boşaltılmış
ve kundaklamadan şüpheleniliyormuş
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
forrap çocuk yurdu ziyareti için hemen bi ön çalışma başlatıyorum...bu sefer evlatlarımıza sadece oyuncak ve benzeri eğitici öğretici ekipmanlar götürelim diye düşünüyorum bu konu için tekrar bi toplantıya da gerek yok her üyenin telefonu bende var hepsine ulaşır fikrini olurunu alırım haberleşiriz bu konuda .

fidan dikme fikrine gelince kesinlikle ve kesinlikle katılıyorum :cat: bunun içinde bi görüş alışverişi yapalım en kısa zamanda ,sizde bu cuma toplantınızda bu konuları görüşürseniz sevinirim.

önemli :
ben , gürkay , favorii , cavit , ve diğer bizim buradan olan MT üyesi arkadaşlar
eylül ayından itibaren ocak veya şubat ayına kadar bi duraksama dönemine girecektir.sebebi ise tamamen zeytinciliğe(tarıma) dayalı bi iş ve meslek sahibiyiz sonbahar aylarıda hasat ve işleme zamanı yani tüm yılın enerjisi hazırlığı bu üç dört ay için yani , bu aylarda bizlerin pek işten ve güçten kafamızı kaldırabileceğimizi sanmıyorum . haftanın yedi günü 18 saat çalışılıyor
bu süre zarfındaki suskunluğumuzu anlayışla karşılasın tüm dostlarımız .
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
lodos,tamamdır.Çocuk yuvası (aynı yer) için senden haber bekliyoruz :cat:
Diğer yerlerle de ben görüşeceğim önümüzdeki hafta :cat:

Şu belli aylarda girememe işini de takma kafaya.İş önce gelir,grup büyük,sizi tekrar tam anlamıyla aramızda görünceye kadar bekliyeceğiz sizi(ama zeytin isteriz :)).
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
müdürüm,,sizlerin bu yoğun zamanınızda sizleri ben temsil ederim..no problem...

hatta işler yoğunya sizin,,öyle üstümüze görev düşerse "kalifiye" eleman olaraktan hazırım hertürlü...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
söz konusu olan VATAN ise gerisi teferruattır. M.K.ATATÜRK

söz konusu olan ZEYTİN ise gerisi teferruattır. M.T. MANİSA

:queen:

:rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
söz konusu olan VATAN ise gerisi teferruattır. M.K.ATATÜRK

söz konusu olan ZEYTİN ise gerisi teferruattır. M.T. MANİSA

:queen:

:rendeer:

ALİ candostum güzel sesli insan :) durumun ciddiyetinin farkına varmışsın :wiinkk:




müdürüm,,sizlerin bu yoğun zamanınızda sizleri ben temsil ederim..no problem...

hatta işler yoğunya sizin,,öyle üstümüze görev düşerse "kalifiye" eleman olaraktan hazırım hertürlü...

saol kardeşim elemana ihtiyaç yok zamana ihtiyaç var :) şöyle bizim hasat zamanı gün 25-30 saat felan olsa işler bir ayda biter ama nerdeee :mrgreen:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Serkan abi gerekirse bademleri zeytinlere sokar,portakalları yıkayıp kabuklarını soyarım...Ha bi de kalan portakalları yerim de,atmanın luzumu yok...:mrgreen::cherry:

Son olarak fidan dikme işi gerçekten de önemli.Ekip de buna hazır olduğunu düşünüyorum.Tuncer de konuşunca haber verir zaten.Forrapım Tuncerim hadi bakalım.Bi fidan da benden sana hehheee
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Lodos um gerekirse gelir yardım ederiz ama sen bana çay molası da vermezsin işimiz zor olur.

Ali valla söz konusu zeytinse gerisi teferruat. ama zeytinde zeytin. ye ve yanında yat uyanınca bi daha ye durumu.

duyulmaz benim içinde bir çay fidesi diker misin?
Wallace çay ormanı fantazim var ama çok yersiz sanırım
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
166
merhabalar lodos ,karmacoma , racing iski hoşbulduk tekrar slm ederim hepinize ayrıca lodos davetine katılamadığım için kusura bakma inan bu günlerde işler çok yoğun yetişemiyorum desem yeri var ama onada çare buldum arıyacam başbakan ı oyların yarısını alması değil 24 saat bana yetmiyor şu günleri 36 saat yap diyecem :) ayrıca şu orman yangınınada canım çok sıkıldı takip edebildiğim kadarıyla sabotaj mış yaktı şerefsizler ciğerlerimizi onları allaha havale ediyorum inşallah bu dünyada diri diri yanar namussuzlar hepinize tekrar saygılar
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
ya hıfzı abi(muratti_R1) sen buralara gelirmiydin_?vallahi ölsemde gam yemem artıkın.....:queen::queen::queen::queen:
daha 2 saat önce beraberdik be yaaa..neyse hoşgeldin bakalım...ama biliyorum seni kimin gaza getirdiğini...yusuf abi dimi_?:wiinkk::wiinkk:aman haa burda da 280'i geçmezsin dimi...:queen:valla yine yetişemicezz sana desene..:bounce:
bu arada ormanı yakanları bende onları yakıcam...şeytan oldum hepsini gönderin bana...::evil:: cayır cayır yakıcam onları..
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
166
öncelikle wallace ye hoşbulduk diyorum ve özgür sana da hoşbulduk ama sen yinede ölme bize lazımsın bu arada korkma 280 i geçmem sana ve arkadaşlara ayak uydurmaya çalışırım neticede yetişme problami ortadan kalkar değilmi herkeze saygı ve sevgilerimle herşey gönlünüzce olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst