[Manisa - MT]

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Lodos,bu garip bir şey değil ki :) MT büyük bir site(yöneticisiyim diye söylemiyom :p),motorcuların çoğu burada (harbi harbi motorcu olan).Ee doğal olarak da arada dönüyor işte motorlar...Biraz sonra bir arkadaşa (ismini motosiklet alınca söyliycem ) motor almak için görüşücez biriyle,arkadaş ta eski MT cilerden çıktı.Bir müddettir girmiyormuş,ama üyeymiş..Yani demek istediğim,motor alırken MT denmisin diye sormak lazım :)
Senin motor bakalım daha kimlerde dolaşacak:) Sen yeni sulara yelken aç abicim,bırak cbr ı 125 i :) Sana en goldundan bir wing yakışır :cat: :) Tamam küfretme hemen :)

TUNCER'im...MT ailesinin büyüklüğü defalarca kanıtlanmış ve güncel hayatta karşımıza çıkmış bişey :)
ama bu sitede bi anlayan beni sen varsın küfredermiyim hiç :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
166
Merhabalar. Ben Ahmetliden Hıfzı. Şu Yusuf abimin (kaptanpoyraz ) forumda bahsettiği kişi. Abimin tavsiyesi üzerine siteye üye oldum. Ahmetlide oturuyorum. Petrol Ofisi bayisiyim. Kullandığım motor 2003 R1. Umarım burada sağlam dostluklar kurarız. Saygılar.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
geçen birileri nispet yapıyorduu
yok kızartma yemişler yok fasıl yapmışlarr
naıslda canım çekti dururmuyumm
hemen bi buluşma yaptık biz bize
mecit ve dondurmania geldii
ben anlatmıyımda fotolar anlatsın gecenin detaylarını...
en başa manisa mtninkini koyucaktım ama mecit yollamayı unutmuş
yollayınca düzenlerim artık

Shot with N70-1 at 2007-08-14
misss gibi kızartnanız bandıra bandıra yedik

Shot with N70-1 at 2007-08-14

bu da domates suyumuz
en güzelindennn

Shot with N70-1 at 2007-08-14

diğer aparatiflerimiz

Shot with N70-1 at 2007-08-14


Shot with N70-1 at 2007-08-14


Shot with N70-1 at 2007-08-14


Shot with N70-1 at 2007-08-14


Shot with N70-1 at 2007-08-14


Shot with N70-1 at 2007-08-14
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Merhabalar. Ben Ahmetliden Hıfzı. Şu Yusuf abimin (kaptanpoyraz ) forumda bahsettiği kişi. Abimin tavsiyesi üzerine siteye üye oldum. Ahmetlide oturuyorum. Petrol Ofisi bayisiyim. Kullandığım motor 2003 R1. Umarım burada sağlam dostluklar kurarız. Saygılar.

Sevgili kardeşim aramıza hoşgeldin.

belifeless, Ne demişler bir yer biri bakar kıyamet ondan kopar :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
allah allah bu neyaawwww herkez bi yerlerde yemek yiyooo.kardeşim rejime başlıcam başlıyamıyom yawww:pr:.bu resimleri gördükçe canım çekiyo bak bi tarafımız şişecek :cyclopsanallah korusun yawww:mrgreen:ben böyle şeye dayanamam bak beni yapacanız ümit usta gibi:queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Merhabalar. Ben Ahmetliden Hıfzı. Şu Yusuf abimin (kaptanpoyraz ) forumda bahsettiği kişi. Abimin tavsiyesi üzerine siteye üye oldum. Ahmetlide oturuyorum. Petrol Ofisi bayisiyim. Kullandığım motor 2003 R1. Umarım burada sağlam dostluklar kurarız. Saygılar.

hıfzı aramıza hoşgeldin dostum...umarım sağlam bi dostluğun başlangıcı olur ...
bu akşamüzeri toplantımıza ikinizide bekliyoruz arkadaşım,
topik duyurular bölümünde bulabilirsin.

allah allah bu neyaawwww herkez bi yerlerde yemek yiyooo.kardeşim rejime başlıcam başlıyamıyom yawww:pr:.bu resimleri gördükçe canım çekiyo bak bi tarafımız şişecek :cyclopsan allah korusun yawww:mrgreen:ben böyle şeye dayanamam bak beni yapacanız ümit usta gibi:queen:

farkın ne len ümit ustanın geçlik hali :queen: iri kemikli kardeşim benim :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Merhabalar. Ben Ahmetliden Hıfzı. Şu Yusuf abimin (kaptanpoyraz ) forumda bahsettiği kişi. Abimin tavsiyesi üzerine siteye üye oldum. Ahmetlide oturuyorum. Petrol Ofisi bayisiyim. Kullandığım motor 2003 R1. Umarım burada sağlam dostluklar kurarız. Saygılar.

ahaa hıfzı abi HOŞGELDİN, nickden tanımazsın da , ilk defa siyah astra ile benzin alırken senin içerde duran R1 ine geçip bakmış ve muhabbet etmiştik ööle tanışmıştık işte o mustafa benim (karmacoma bişi çağrıştırmaz ya o bakımdan :) ) , abi doğru yere gelmişsin, bunu zamanla daha iyi anlayacaksın,
hani bi örnek vereyim, elinde varsa modumuz tuncerden (forrap) sana bi sticker temin edip motoruna yapıştırsak , t-shirt gelince bi tanede ondan temin etsek ve onu giyip bi türkiye turuna çıksan her yerde seni karşılayacak yardımcı olacak mtciler bulacaksın, hatta onlar seni durduracaktır .

hatta yukarda bu akşamki toplantının ev sahibi olan lodos da davet etmiş, bence de gelin bak , yeni üye olunca belki konunun topiğini bulamazsınız diye = http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/35058-15-08-2007-manisa-mt-toplantisi.html

bu rastlantı benim içinde mtnin büyüklüğünün bir başka kanıtı, yolu motosiklet ilgisi ve sevgisinden geçen herkes bi gün mt de buluşur. aha bu da slogan olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
56
Arkadaşlar nasılulsunuz hayat va mı, sesim geliymi.... Pek aranızda olamasamda arkadan yetişmeye çabalıyorum.
Süper yemekleri ile 2 aç insanı doyurduğu için Özleme sonsuz teşekkürler. Allah razı olsun.

Motorsiklet seven sevmeyen herkesin okuması gereken bir yazı...

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet hayattır.

Birçok babanın korkusu oğlunun motosiklete
binmesidir. Ölümden ve başka her türlü tehlikeli
durumun çocuklarının başına gelmesinden
korkarlar.

Benim senin başına gelmesinden en çok korktuğum
şey ise hayatın zevklerini almadan yaşayan bir
eğreltiotu olmandır.
Eğer yapmak istediğin şey orada duruyorsa ve
aranızda bir tehlike dikilmişse, senin yapman
gereken o tehlikeyi bertaraf edip, istediğin şeye
ulaşmaktır.

İşte bunu yapamazsan hayatın ancak bir
eğreltiotununki kadar heyecanlı olabilir.

Motosiklete bin oğlum, ama dikkat et, motosiklet
tehlikelidir.

O tehlikenin üzerine aptal gibi gitme. Unutma Sun Tzu
der ki; "kötü komutanlar önce savaşa girer,
sonra nasıl kazanacağını düşünürler; iyi
komutanlar önce nasıl kazanacağını bulmadan
savaşa girmezler".

Önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını
düşünen aptallardan olma.

Tehlikeleri en küçüğüne kadar bertaraf et. Hep
tam koruma kullan, bakımsız motorla yola çıkma,
alkollü ya da yorgun binme, kafan bozukken taksi tut,
bilmediğin yolda risk alma, diğer araç
sürücülerinden köşe bucak kaç.

Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini
bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o
zaman bu işi beceremezsin demektir.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet aşktır.

Sadece kızlardan bahsetmiyorum, motosiklet macerası
yaşam aşkıyla doludur.
Güneşi batıracağın yeri bilmek, üzerinde
yaşadığın toprakları karışı karışına
gezmek, her yaş ve meslekten insanla yolunu
paylaşmak ve bindiğin makinenin üzerinde sanki
çığlık atarmış gibi kopup gitmek, hayatı dibine
kadar yaşamak, ancak bu araçla mümkündür.

Motosiklet macerasının içinde yaşam aşkı olmayan
insanların tek yaptığı ise teknik detayları
birbirlerine anlatarak kocaman, yararlı ama sıkıcı
bir ansiklopediyi yaşayıp gitmektir.

Aşkın ucunu bırakma, heyecanlı ve renkli ol,
sıkıcı olma.
Sıkıcı olacaksan arabaya binip, hafta sonları
futbol, akşamları ana haber seyrederek
yaşayabilirsin, motosiklete ihtiyacın yok.

Günü yakalamayı bil oğlum, motosiklet senin
yaşama enstrümanındır.

Kızlardan bahsetmiyorum dediysem, o kadar da demedim
tabi. Hani bazen pembe bir vespa üzerinde pembe
kaskla kuğu gibi giden pembe pantolonlu bir kız
görürsün ya? Git yanaş, merhaba de ona. Orta
parmağı gösterirse, kıza efendi gibi bir selam
çakıp gazla bana gel, ensene bir tane patlatayım,
sonra bira içmeye gideriz. Hayatı böyle
yaşayacaksın işte, öküz gibi, ödlek gibi değil.
Hem efendiliğini bozmayacaksın, hem de
çılgınlığını koruyacaksın.

Ha hoşlandığın bir kız mı buldun? At motorunun
arkasına, Datça'ya gxxür onu, Knidos'un
sularıyla yıka.
Can Yücel'in en sevdiğin şiirlerini okurken batan
güneşi izlet ona, Domuzbükü'nde yıldızları
ört üstüne uyusun.
Sonra bu macera için bana teşekkür edeceksin.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet isyandır.


İnsanlık tarihi popüler kültürler ve onlara
tepkiyle gelişen kültlerle doludur. Rock tarihi, 68
kuşağı, Avrupa bohemleri, Beatnick'ler hep aynı
heyecanla tutuştular. Bugün bu ateş bir miktar
sönmüş görünse de sen buna aldanma.
İnsanoğlunun doğasında isyan vardır ve motosiklet
bunun dışa vuruluş şekillerinin en güzellerinden
biridir. Motosiklet bir ulaşım aracı değildir, bir
isyan aracıdır, bunu kafandan çıkarma.

Hayatın rutinlerine dikkat et oğlum. Efendi ol ama
içindeki serseriyi korumayı bil, akşam eve gelince
takım elbiseni çıkarıp deri montunu giy.

Her zaman kravatın olabilir ama hiç yuların
olmasın, her zaman bir patronun olabilir ama hiç
efendin olmasın.
Eğer seni zincirliyorlarsa o patronu, arkadaşı ya
da sevgiliyi dehleyip, kravatı çöz, kol saatini
fırlatıp at, gemileri yakmayı bil.

Hayatımda tanımaktan keyif aldığım insanların
neredeyse hepsi, günü geldiğinde hayatında radikal
değişiklikler yaparken gözünü kırpmamış
insanlardır.

Ve bu insanların neredeyse hepsi motorcudur.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet
dostluktur.

Bir motosiklet grubuna mutlaka gir. O motosiklet
grubunun içerisindeki bir kavgaya ise asla girme.
Unutma ki insanın olduğu yerde sevgi de vardır,
kavga da vardır. Toplumdan soyut yaşama, yolu
paylaş. Ama kimliğini de kaybetme, yolunu
şaşırma. Toplumun içinde dur, ama tek başına
ayakta dur, sonuçta yol yalnız senin yolundur
unutma.

Herkesle konuştuğun gibi, her tip motora da bin,
tutucu olma. "Chopper gitmiyor, dönmüyor"
diyenleri takma, altındaki V motorun ritmiyle dans
etmeden isyanın ruhunu anlayamazsın. Sıkı bir
enduroyla off-road yapmadan doğaya fazla
kavuşamazsın. İbrende bir kez olsun 200'leri
görmeden de adrenalin seni ilk defa içki içmiş 15
yaşındaki kız gibi sarhoş eder durur. Herkesi
dinle ama hiç kimseye kulak asma. Motosiklet
türlerinin her biri farklı amaçlarla
üretilmiştir, birini seçeceksen seç, ama hepsiyle
barışık ol, hiçbirinin fanatiği olma.

Motosiklete bin oğlum, çünkü ben hep motosiklete
bindim.

Ve şu hayatımda yaptığım en iyi şeylerden biri
bu. Tek bir dakikasından bile pişman değilim ve iyi
kötü her maceramın kıymetini bildim.

Hayatta öğrendiğim birçok şeyi bu iki tekerlekli
cansız makineden öğrendim.

Motosikletle yaşa oğlum ve aradan yıllar geçerse
ve ben motosiklete binemeyecek durumda olursam, gel
bana maceralarını anlat, nereleri keşfettiğini,
kimlerle hırlaştığını, kimlerle dost olduğunu,
hangi şarabı kiminle içip, hangi güneşi nerede
batırdığını.

Eğer ben ölmüşsem de çok önemseme. Motor
üzerinde ölmüşsem neden pişman olmadığımı
anlayacak tek kişi sen olacaksın.
Eğer ölmemişsem şu pembeli kıza sor bakalım
ablası var mı?

Sana bırakacağım en büyük miras, işte bu hayat
rehberi, motosikletli hayatın ta kendisidir.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet hayatın
ta kendisidir.

alıntıdır...
Özgün Adı: Lettera a un bambino mai nato
Yazar: Oriana FALLACI
Türkçeye çeviren: Pınar KÜR
Yayınlayan: ÇAĞDAŞ DÜNYA YAZARLARI
Tescili: 975-510-743-6
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
kaptan poyraz abi ve muratti_r1 kardeş aramıza hoş geldiniz. manisa mt yi onurlandırdınız. umarım güzel dostlukların başlangıcı olur. akşama toplantımıza gelirseniz tanışma fırsatı buluruz. bekliyoruz.

ya onur (dondurmania) ne kadar güzel bir metin bu?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
56
Bodrum İskele Meydanı Dergisi Sahibi, Bodrum Ajans Yayın Grubu Haber Editörü Yiğit Uygur ve Bodrum Gönüllüler Derneği Başkanı Cemile Uygur'un tek evlatları, yavrumuz İrem Uygur ve arkadaşı Yaşar Mete Oymaklı, 274 promil alkollü olduğu belirtilen Azrail sürücünün arkadan çarpması sonucunda hayalleri ile birlikte aramızdan ayrıldı

Geriye dönüp baktığımızda cahiller ve sarhoşlar tarafından yollarda buna benzer nice cinayetlerin işlendiğini, verilen cezaların hiç de caydırıcı boyutlarda olmadığını görüyoruz.

Biz aşağıda imzası bulunanlar "Masum hayatların sonlanmasını azaltacak, trafik canavarı için caydırıcı, ürkütücü hükümler içeren" yeni bir trafik Yasası'nın öncelikle ele alınarak uygulamaya konulmasının gerekliliğine inanıyoruz.

Açılan sayfada BEN DE İMZALAMAK İSTİYORUM yazısına hemen tıklayın :
http://www.bodrumajans.com.tr/protesto2007/view.asp?page=2&order=

İskender çapkın oğluna okursun diye yolladım. Sen aldın mı makina?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
dondurmania(onur) kardeşim hele şükür topiğimize anlam ve renk kattın...iş güç bahane , eğer bi daha koparsan uzaklaşırsan sitemizden ve topikten ,zeytinliova'ya sokmam ne seni nede dondurmalarını :bounce: :)

haberin ola :rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Arkadaşlar bir arkadaşım sipilin olduğu gibi yanmaya başladığını söyledi şimdi dumanları ben burdan görebiliyorum duğrumudur...:silent:??? Haber portallarına baktım ama olayla ilgili bi haber yok...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
spil değilde dah düzlükte bi yerler yanıyor bende buradan görebiliyorum ,manisa'nın kuzey-batısında bi yerler gibi duruyor ,hafif şiddette kuzey rüzgerı var bu yüzden direk izmir semalarına taşınıyor dumanlar
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
pazar günü spilin manisa tarafı, dün çiçekliköy çevresi ve bugün de bornovaya çok yakın bir kısımla aynı anda manisaya çok yakın bir bölüm spilden yanmakta, halen, malesef..
çevre orman il müdürlüğü.

yangntmplw1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
babasın oğlu onurcuğum. valla bir yangının külünü yeniden yaktık bakalım. yaram depreşti. umarım en kısa zamanda alırım.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
alsancakta sıkcaklık hissedilir derecede arttı şu anda ve kül yagıyor yangının son durumu nedir sanırım çiçekliköy civarlarına yaklaşmış.... tam net bilgisi olan varmı işyerinde yalnızım birileri gelirse cıkıp bakacagım bilgi alırsam yazarım...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
olum bu kesin sizim manisalı kırıkalrdan birinin işidir. ulen gece sucuk pişirmeye falan giden var mı?
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
walla dün akşam ben sucuk pişirmedim :silent: gerçi pek hatırlamıyorum ama :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:cyclopsan Abi bu şaka mı :silent:
Dışarda (şirinyerdeyim) kül yağıyor.Bende bu nerden geliyor dedim biraz önce.Ve gök yüzü acayip bir renkte.Oradan burayı böylesine etkiliyorsa ciddi anlamda sağlam bir yangın var demektir:pale:
Umarım biran önce söndürürler(ki şimdiye kadar yanan yerler bile baya fazladır + o denli bir yangını söndürmek gerçekten zor).
Umarım en az zararla atlatılır bu yangın :pale: Cidden çok üzülüyorum şu orman yangınlarına...
Ciğerlerimiz yanıyor,yüzlerce yıllık ağaçlar,binlerce canlı (hayvan türleri) yanarak can veriyor.
İnsanlar bu konuda çok dikkatli olmalı,araçlardan atılan bir sigara izmariti,kırılan bir şişe,söndürülmemiş bir mangal...
Tüm bu saçmalıklar bunlara değer mi ?Başımıza ne geliyorsa eğitimsizlikten geliyor:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst