[Manisa - MT]

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
WALLACE bu ,yakışır kardeşime. İZMİR çukurunda bitirmeyeceği iş koç'un yada sabancı'nın bitiremeyeceği işler ile aynıdır :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
öyle gerçekten bazı mt elemanları ermiş gibi aynı anda bi kaç yerde oluyolar sanki,
yada ninjalıkmı var pıuff diye duman atıp biyerde yok olup anında diğer yerde bitiyolar,
geçenlerde inciraltında bi volta atıyodum bi baktım mt tişörtü, bi kaç mt ciye pişti yaptım,
bornovada bi deliğe giriyom orda bi kaç mt yine pişti,
ee wallace ın ermişliği üst düzeyde tabi, her yerde bi şekilde olabiliyo:cherry:

yok yok o hepsinin piri üstadı kimse onun katına çıkamaz walla helal olsun kardeşime dünyanın güzelliklerinden faydalanmasını biliyo:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
gülü susuz seni aşksız bırakmam (diye bir şarkı vardı çok severim aklıma geldi)

kardeşim diyorum gelin yerleşelim bir arada bir yere diye ama dinlemiyorsunuz ki beni. hiç olmazsa hep bir arada oluruz. Bi site mi kiralarız kendimize apartman mı neyse yapalım şu işi. olmadı MT kooperatifi kuralım
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Sevgili arkadaşlar, Ben Ahmetli de yaşıyorum. Uzun süredir Manisa MT sayfasını takip etsemde yazmak ve toplantılara katılmak nasip olmadı.
Nasip bu güneymiş.
Adım Yusuf. 42 yaşında evli ve iki erkek çocuk babasıyım. Kullandığım motor Kawasaki ER-5.
Umarım hepinizle tanışıp görüşme şansımız olur. Sevgilerimle...,



hpim0271ze6.jpg
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Sevgili arkadaşlar, Ben Ahmetli de yaşıyorum. Uzun süredir Manisa MT sayfasını takip etsemde yazmak ve toplantılara katılmak nasip olmadı.
Nasip bu güneymiş.
Adım Yusuf. 42 yaşında evli ve iki erkek çocuk babasıyım. Kullandığım motor Kawasaki ER-5.
Umarım hepinizle tanışıp görüşme şansımız olur. Sevgilerimle...,



hpim0271ze6.jpg

abicim hoşgeldiniz. haftasonu çok güzel gezmişsiniz eşinizle. ne mutlu sizlere
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
kaptanpoyraz, ahmetli ve er-5 olunca bi denklem yaptım, şu kırmızı twister vardı o seninmiydi, ve er-5 de sartlı bi çocuk vardı onunki galiba?
doğru tahmin ettiysem, er-5 in hayırlı olsun..
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
kaptanpoyraz, ahmetli ve er-5 olunca bi denklem yaptım, şu kırmızı twister vardı o seninmiydi, ve er-5 de sartlı bi çocuk vardı onunki galiba?
doğru tahmin ettiysem, er-5 in hayırlı olsun..

karmacoma, evet doğru tahmin etmişsin. Sen beni tanıdığına göre benimde seni tanımam gerek. Merak ettim valla.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
yok tanışmamıştık,
ahmetlide bi tane er-5 var galerideydi ordan tahmin ettim, ve cbf-250 de darksilence - özgürde (siyah) var onu tanırım ve o bi tane de kırmızı olduğunu söölemişti ilçede, bi de R1 var hıfzı da onu tanırım, başkada iyi motor yok bildiğim kadarıyla :)
yoksa Kymcocular, levocular, kenbocular falan çok da onları bilmem :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yok tanışmamıştık,
ahmetlide bi tane er-5 var galerideydi ordan tahmin ettim, ve cbf-250 de darksilence - özgürde (siyah) var onu tanırım ve o bi tane de kırmızı olduğunu söölemişti ilçede, bi de R1 var hıfzı da onu tanırım, başkada iyi motor yok bildiğim kadarıyla :)
yoksa Kymcocular, levocular, kenbocular falan çok da onları bilmem :queen:

ee mustafa başka kim kaldı ki
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
karmacoma, Evet aynen özgür'ün dediği gibi. saydığın motorlardan başka iyi motor yok. Benim kırmızı twister de ilçe dışına satıldığı için artık o da yok. Yani senin anlayacağın Hıfzıdaki R1 ve benim er-5 var. Ara sıra da özgür geldiğinde o oluyor.
Bu arada sen yakınlardansın galiba. Yerini söylersen gelip geçerken tanışırız. Ahmetliye de gelmen olursa beklerim. Hıfzıyı tanıyorsan onun benzin istasyonuna uğra beni bulurlar.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
bu aralar sağda solda benide gören vARMI??

KENDİMİ KAYBETTİMDE,,bulanların LODOS'u araması önemle rica olunur...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Sevgili arkadaşlar, Ben Ahmetli de yaşıyorum. Uzun süredir Manisa MT sayfasını takip etsemde yazmak ve toplantılara katılmak nasip olmadı.
Nasip bu güneymiş.
Adım Yusuf. 42 yaşında evli ve iki erkek çocuk babasıyım. Kullandığım motor Kawasaki ER-5.
Umarım hepinizle tanışıp görüşme şansımız olur. Sevgilerimle...,

YUSUF abi (33 yaşındayım bu arada) aramıza hoşgeldin :rendeer: inşallah güzel etkinliklerde ve sitemizde(motosiklet.net) daimi olursun ...

benzinlik ALİ TEZEL(AL-İŞ) TARIM ÜRÜNLERİ karşısındaki benzilik mi ? :mrgreen:
yoksa anayola çıktığın gibi varolanmı ? :)

bu aralar sağda solda benide gören vARMI??

KENDİMİ KAYBETTİMDE,,bulanların LODOS'u araması önemle rica olunur...

kardeşim adreside nasıl biliyor :rendeer:
en çok bana koyan aslında o başına gelen talihsiz olay gecesi kuşadası dönüşü MANİSA'dan geçiyor olmam ve üzerimde olmadığı için telefonu duymamam :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
YUSUF abi (33 yaşındayım bu arada) aramıza hoşgeldin :rendeer: inşallah güzel etkinliklerde ve sitemizde(motosiklet.net) daimi olursun ...

benzinlik ALİ TEZEL(AL-İŞ) TARIM ÜRÜNLERİ karşısındaki benzilik mi ? :mrgreen:
yoksa anayola çıktığın gibi varolanmı ? :)


Lodos kardeşim, öncelikle teşekkür ederim. Benzinlik Ana yoldaki ÇIKIKCI PETROL. Oraya sorulursa beni hemen bulurlar. Ahmetliye yolu düşen arkadaşların hepsini çayımı içmeye beklerim. (Karnı aç olanları da yemek yemeye tabi ki :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
aman abi yemek deme bizim MANİSA-MT 'ye yatılı gelirler(ben dahil) :p

edit: bu arada arkadaşlar benim Manisa merkeze sattığım HONDA CBR ne biçim kaderin cilvesi ise tekrar zeytinliova'dan bizim MT üyesi DENİSS satın aldı .
gözümün önünde yine makine :pr: yaram depreşti yine (olsun bari yabancıya gitmedi :pale: )
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Lodos,bu garip bir şey değil ki :) MT büyük bir site(yöneticisiyim diye söylemiyom :p),motorcuların çoğu burada (harbi harbi motorcu olan).Ee doğal olarak da arada dönüyor işte motorlar...Biraz sonra bir arkadaşa (ismini motosiklet alınca söyliycem ) motor almak için görüşücez biriyle,arkadaş ta eski MT cilerden çıktı.Bir müddettir girmiyormuş,ama üyeymiş..Yani demek istediğim,motor alırken MT denmisin diye sormak lazım :)
Senin motor bakalım daha kimlerde dolaşacak:) Sen yeni sulara yelken aç abicim,bırak cbr ı 125 i :) Sana en goldundan bir wing yakışır :cat: :) Tamam küfretme hemen :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst