[Manisa - MT]

Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
paylaşmak istedim forrap. bizim motorculuk ruhumuz biter mi sandın sen? en kısa zamanda alacağım motorunda fotolarını sitede sizlerle paylaşacağım. sen merak etme.

mecit teşekkür ederim dostum. nerelerdesin sen? sesin soluğunda çıkmıyor valla.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
racing iski,yeni mi aldın sende :cyclopsan Nedir yav bu Manisa MT de yaygınlaşmaya başlayan ford ka merakı :)Sanki bu işin içinde yengelerin parmağı var gibi :)
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız:rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Hayırlı uğurlu olsun diyelim vatana millete harika veletler...

Çok küçük abi o arabalar. Hadi aldınız, en azından Gürkay'ı zorlamayın olur mu? Şimdi özenir o da alır, sonra içinden çıkarmak için allah muhafaza arabayı parçalamak zorunda kalırız :)
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
teşekkürler forrap. valla hanım o kadar direndi almayayım diye kaaaa. ama ben harbi ve kazak erkek olarak gittim ve aldım.:)
üzgünüm ali. aşı yapıldı bir kerem. alacak gürkayde nasipse. hatta serkana vızır vızır bu yaramaz çocuktan arıyoruz. yapacak bi şey yok.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Abi iyi de Gürkay için en azından Ford Taunus lazım. O adam KA'nın içine giremez ki :queen:

Tekrar düşünün. Hadi Gürkay sığdı arabaya, bu durumda yenge için de bir araba lazım.:queen:

Bulaştırmayın bu gıcık virüsü millete canım! iki teker neyinize yetmiyor?
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
tuncerim araba gerçekten harika (parasına göre) iski tekrar hayırlı uğurlu olsun kardeşim,inşallah en kısa zamanda ALLAH banada temiz bi KA nasip ederde bizim concorde'nin yakıt faciasından kurtulurum.birde tabiki hanımların etkisi büyük , hanım çok istedi bu arabayı alacağız yolu yok(hatırlatma! hanımın bu haftasonu A2 ehliyet sınavı var tutkuya devam yani . :) )
ama seneye aynalısından bi makine çıkaracağım (iki teker) :) dürtüyo abi durulmuyor motorsuz :cherry: onun yeri bambaşka :pr:
gitar abi , birebir denedik gürkay koltuğu sonuna kadar arkaya çektimi rahat rahat sığıyo :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tamam o zaman,kaaaaa larınız hayırlı olsun ne diyim:pGerçekten tatlı araba,iski ninki de çoooook temiz duruyor gerçekten.
Allah hepinize en temizinden nasip etsin :)
Daha sonra da motorunuzu biran önce nasip etsin :p Ford Ka.net değil ki burası :pMotosiklet alın kardeşim biran önce :) (Söyleyene bak :salut: )
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Bende Motoru Satiyorum ArkadaŞlar,,yerİne Atw Alicam..herkes Bİr DeĞİŞİklİkler Yapiyor,,altta Kalmamam Lazim..
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
ARKADASLAR BENGELDİM İSKENDERABİCİM ARBA ALMIŞSIN HAYIRlısı olsun kazasısız belasız kulanmalaryanlız ıslatmak lazım tekerler yamuk falan gider yanı ne bu herkez bişiler alıyo yawmtorsiklet sevdası bukadarmıydı yoksa amana ben daha yenıyım abilerim ablalarım yapmayın yawwwwpejo 106 larda moda busene unutmayalım otoban faresi
:queen:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Valla favorinin dediği gibi bakıyorum İskender abi ön tekerlerde bende bi yamukluk gördüm sanki ama düzelecek gibi duruyo..Hayırlısı olsun Allah kazasız belasız mutlu günlerde binmek nasip etsin abi
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
Abi iyi de Gürkay için en azından Ford Taunus lazım. O adam KA'nın içine giremez ki :queen:

Tekrar düşünün. Hadi Gürkay sığdı arabaya, bu durumda yenge için de bir araba lazım.:queen:

Bulaştırmayın bu gıcık virüsü millete canım! iki teker neyinize yetmiyor?

kardeşim benim özledik seni valla hani bi kaçabilsem soluğu alıcam marmariste ama neyse.gitarım ben onlar gibi kaaaa almıyorum ben cabrio'sunu alıcam:mrgreen: üstü açık olanını yani ozaman proplem neyim çıkmaz:queen:en ince ayrıntıyı bile düşündük sıkışırsam üstünü açıcam ozaman inmek basit olur çaktın köfteyi:queen::queen:kendine iyi bak görüşürüz kardeşim
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
HAyırlı olsun iski.Kazasız belasız günlerde kullanın inşallah...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626

Shot with W700i at 2007-07-05

Shot with W700i at 2007-07-05

ya bu manzara bana çok tanıdık geldi. hadi bakalım yukardaki resimlerle aşağıdakiler arasındaki 7 farkı bulun:queen::queen::queen:






Abicim ne iş MT Ka mı olacaksınız siz yoksa:queen::queen:
İskender kardeşim allah kaza bela vermesin güle güle kullan. Darısı inşallah diğer kardeşlerimin başına. Lodos al tabiki abicim sende bir Ka ne bu Concorde la yaşanır mı ya? Benzinciye çalışıyorsun sen baksana olmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ulen murat hiç işin gücün yok nerden bulup buluşturup parçaları tamamlıyosun :)
araştırmacı karıştırmacı kardeşim benim ,
tutuşturuyonuz elime suyu hartumu fırçayı
WALLACE-yıka bakam serkan ,bak şurdada toz çamur kalmış
LODOS-ne ? hani nerde...
WALLACE-abi benim şu evin de bi tozunu alsan ?
LODOS-çüşşşşş...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ulen murat hiç işin gücün yok nerden bulup buluşturup parçaları tamamlıyosun :)
araştırmacı karıştırmacı kardeşim benim ,
tutuşturuyonuz elime suyu hartumu fırçayı
WALLACE-yıka bakam serkan ,bak şurdada toz çamur kalmış
LODOS-ne ? hani nerde...
WALLACE-abi benim şu evin de bi tozunu alsan ?
LODOS-çüşşşşş...

eee paşam bizim işimiz bu araştırmacıyız:queen: bundan sonra yıkama işimiz olursa senin oraya gelecez. baksana iş yerinde oto yıkamada var. elemanlarda kalifiye:queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yeni üyeler kurtuldu şu gelenekten,bundan sonra motorları her hafta siz yıkayın:queen:İyi yıkıyosunuz iyiiiii...
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
hobaaaa iskender abicim hayırlı olsun.Ford Ka fiyat performans açısından güzel bi araba.Hayırlı olsun.

Tekerinize taş değmesin.Diğer Manisalı arkadaşlar için de bu dilek geçerli hehhee:mrgreen::cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
24
iskender hayırlı olsun allah kazadan korusun inşallah daha iyilerini almak nasip olur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst