- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
eeeeeeeeeeee beklenen gün geldi.yolculuk telaşı sardı.bu arada herkeze günaydınlar :cat:
günaydın kardeşim toplanmaya başlayın yavaş yavaş
eeeeeeeeeeee beklenen gün geldi.yolculuk telaşı sardı.bu arada herkeze günaydınlar :cat:
Arkadaşlar işlerden fırsat bulamadım yazmaya kusura bakmayın.Yeni ofisimiz balçovada açıldı.İzmir'de olan ya da bişekilde yolu düşen herkesi bekliyorum çay kahve içmeye.Balçova migrosu geçtikten sonraki yeni koçtaş inşaatının tam karşı sokağı.Karnaval Organizasyon uğramadan geçmeyin.(Huzurevi MT anladınız siz onu)
Gürkay ve Lodos hayırlı yolculuklar kazasız belasız gezin gelin....
ne güzel değerlendirmişsiniz haftasonunu
yaramaz kedicik süpermiş
keşke çantaya atıp manisaya kargolasaydınız ev arkadaşı olurdu bana
deniz dalgalıymış şansınıza ama gün batımı süper gözüküyrr
evime yeni gelebildim, manisa gibisi yok:cherry:


















