[Manisa - MT]

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
günaydın herkese...imkan olursa bol bol foto çekeceğim ama grubun morallerinin sıfırlanmasından korkuyorum be kardeşim :p çıtayı yükseltmek istemiyorum yoksa TÜRKİYE'de paklamıyacak bizi :mrgreen:
niyagara şelalesinden intihar dalışı yapmaya falan kalkmasın grup :silent::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
çek kardeşim bol bol foto çek. bende o tarihlerde bi leğene su koyup balkona çıkacağım ve ayaklarımı o buz gibi suyun içine sokacağım teselli olsun diye napalım artık:pr::p
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Arkadaşlar işlerden fırsat bulamadım yazmaya kusura bakmayın.Yeni ofisimiz balçovada açıldı.İzmir'de olan ya da bişekilde yolu düşen herkesi bekliyorum çay kahve içmeye.Balçova migrosu geçtikten sonraki yeni koçtaş inşaatının tam karşı sokağı.Karnaval Organizasyon uğramadan geçmeyin.(Huzurevi MT anladınız siz onu)
Gürkay ve Lodos hayırlı yolculuklar kazasız belasız gezin gelin....
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Arkadaşlar işlerden fırsat bulamadım yazmaya kusura bakmayın.Yeni ofisimiz balçovada açıldı.İzmir'de olan ya da bişekilde yolu düşen herkesi bekliyorum çay kahve içmeye.Balçova migrosu geçtikten sonraki yeni koçtaş inşaatının tam karşı sokağı.Karnaval Organizasyon uğramadan geçmeyin.(Huzurevi MT anladınız siz onu)
Gürkay ve Lodos hayırlı yolculuklar kazasız belasız gezin gelin....

KARDEŞİM YENİ İŞYERİNİZ HAYIRLI OLSUN... :rendeer:
ALLAH daim etsin ilk fırsatta yanındayız (ancak önce sizin sözünüz var unutmayın):)
ayrıca teşekkür ederiz,hayır temennilerin için en kısa zaman içinde görüşmek dileği ile kardeşim özlettin kendini :wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Baktim Dayilarim Antalyaya Gİdİyorlar.barİ Bende Geleneksel Haftasonu Tatİlİmİ GeÇİrmek Üzere FoÇaya Gİdeyİm..denİz,gÜneŞ,kumsal,lolİpoplarim Vs Vs Vs....

ÜÇ BeŞ Fotoda Ben Çekerİm Araya YeŞİllİk Olur.
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Vay vay vay ilimiz mt' sinin büyükleri küçüklere yol gösteriyor :cherry::cherry::cherry::cherry:

Abi Antalya' ya niyetim vardı fakat maaşı önümüzdeki hafta vericekler sanırım yani bu hafta anca foçaya kadar gidebilirim sanırım bekle biziiii Mecit abi :queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
siz yapınnn nispet
biri niyagara der
biri foça der
ohhh walla herkesin keyfi yerinde dururmu özlemmm
bende havuz yaptımmmm denizin yerini tutmaz belki ama hiç yoktan iidir:mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
TUNCERİM FORRAPIMMMM,,
YAHU SEN GENE NAPTINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN............................::alkiis::::haapppy:::shake2::::xblink::
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
malibu gerekli montajları yaptıktan sonra Lost ları da paylaşırsın ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
63
Merhaba arkadaşlar! izmir mt den Amonghtus (Erkut) ile yaptığımız Kuşadası kaçamağını sizlerle paylaşmak istedim. Bizim çok kötü bi huyumuz var, macera bir yerden çağırdımı kayıtsız kalamıyoruz:queen:

Türk Lost projesine odaklı video kaydı yaptığımızdan çok fazla fotoğraf çekme fırsatım olmadı..işte objektifimden yansıyanlar...


barfiksçi kurbağa!

2000633978664820336_rs.jpg


nereden geldiği belirsiz ve kendisini ancak 15-20 dakika sonra bulabildiğimiz kedi yavrusu

2000602993554813306_rs.jpg



plajdan bir görüntü(umutus sen burayı yakından biliyorsun:wiinkk: altın güvercindeydik)

2000697974803298827_rs.jpg



bir yavru kedi ancak bu kadar yaramaz olabilirdi...

2000661678534914946_rs.jpg



Amburella??::eek:hmy::

2000607851523285628_rs.jpg



Plajdan bir görüntü daha...

2000606527564338882_rs.jpg



bendeniz...

2000657070612738135_rs.jpg



sunset

2000600516141211222_rs.jpg



Dönüşte Selçuk'ta verdiğimiz kahvaltı molası (amonghtus)

2000613445002614720_rs.jpg



Arkçıların değişilmez kaderi : Şöförün de sırt çantasını taşımak!!

2000621690014584489_rs.jpg



Otoban molası (e malum tek silindir, vibrasyondan bi yerler uyuşuyor::meleeek:

2003832898880245058_rs.jpg



Tahammül ettiğiniz için teşekkürler, görüşmek üzere!
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ne güzel değerlendirmişsiniz haftasonunu
yaramaz kedicik süpermiş
keşke çantaya atıp manisaya kargolasaydınız ev arkadaşı olurdu bana:p
deniz dalgalıymış şansınıza ama gün batımı süper gözüküyrr
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
63
ne güzel değerlendirmişsiniz haftasonunu
yaramaz kedicik süpermiş
keşke çantaya atıp manisaya kargolasaydınız ev arkadaşı olurdu bana:p
deniz dalgalıymış şansınıza ama gün batımı süper gözüküyrr

evime yeni gelebildim, manisa gibisi yok:cherry:

keşke daha önce haberim olsaydı getirirdim valla çantada kediyi:)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
arkadaşlar sevgili dostlar nihayet antalya gezimiz kazasız belasız müthiş bir şekilde bitti.yuvamıza döndük fotolar lodos abimin makinasında müsait olduğu zaman yükleyeceğine eminim herkeze selam sizleri özledik:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
gürkay,lodos,hoş geldiniz:)Fotoğrafları bekliyoruz...

Çadır olayını 1 hafta ileriye yani 14-15 Temmuz a aldık,duyrulur:)
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Forrap abi sende bi barnak bal çalıp ağzımıza iptal ediyosun yahuu....
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tek istediğimiz katılımın daha çok olacağı zamana göre ayarlamak:)Biz giderük eğlenirük,ya gelemeyen yavrıcaklar ne etsün ?
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470


Gider iken GÜRKAY kullanıyor...(kıdem var kademe var :p )

konakladığımız bugalo ev :)

doğa harikası bir yer...

heryerden su fışkırıyor(4 ile 6 derce arası suyun sıcaklığı bilin istedim :cyclopsan )

bizden başka hiç kimse girmedi havuza ,inanılmaz soğuk ....


rafting yapılacak nehir ve tabiki en uysal ve yavaş akan kısmı...

dondu,donduuu :mrgreen:

firma olarak kapattık tatil köyünü :)

taşevler bi harika...






tişörtüme dikkat...:cherry:


asma yaprağına sarılı kızartılmış alabalık ne diyebilirim ki ,cennet yemeği :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst