- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
tişort 15 ytl dir anahtarlık şu an yok elimizde ama yakın zaman da gelir .
mecitin makinedemiş resimler ama meciti bulana aşkolsun![]()
Iş Güç Yoğun Dostlar,,ailemizin Yaşlılarında Sağlık Problemleri Var,,bir Elim Eripte Yükleyemedim Fotoları..çok Ama çok özür
fotolar süper keşke orda olabilseydimserkan abim müdürüm gördüğüm kadarıyla abilerimizin üstünde motosiklet netin giysileri anahtarlıkları falan var biz nasıl alabiliriz bunlardan
![]()
Iş Güç Yoğun Dostlar,,ailemizin Yaşlılarında Sağlık Problemleri Var,,bir Elim Eripte Yükleyemedim Fotoları..çok Ama çok özür
kardeşim senin özelin kapalı özel mesajı nı kapatmışsın günderemiyorum haberin olsun :wiinkk:
eyvallah abi sağol açtım özeli...abi dediğim gibi bana 2 tane tşört lazım uygun olurmu
mototalha; eyvallah abi sağol açtım özeli...abi dediğim gibi bana 2 tane tşört lazım uygun olurmu[/QUOTE' Alıntı:.........................................................................................................................................
kardeşim formun başında mt pazarı var mt ürünleri istediyin şeyler var ordanda tehmin edebilisin ....bu arada özelin halen kapalı .:rendeer: