[Manisa MT] Yine Yeni Yeniden Toplaşması :) 19.12.2008

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
toplu çekildiğimiz resimler kimin makinasındaydı...bi dürtsek onlarıda şu resimleri yükleseler...:cat: duyun sesimi :queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Iş Güç Yoğun Dostlar,,ailemizin Yaşlılarında Sağlık Problemleri Var,,bir Elim Eripte Yükleyemedim Fotoları..çok Ama çok özür
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
fotolar süper keşke orda olabilseydim:)serkan abim müdürüm gördüğüm kadarıyla abilerimizin üstünde motosiklet netin giysileri anahtarlıkları falan var biz nasıl alabiliriz bunlardan:)

kardeşim senin özelin kapalı özel mesajı nı kapatmışsın günderemiyorum haberin olsun :wiinkk:

Iş Güç Yoğun Dostlar,,ailemizin Yaşlılarında Sağlık Problemleri Var,,bir Elim Eripte Yükleyemedim Fotoları..çok Ama çok özür

mecit allah acil şifalar versin :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
mototalha; eyvallah abi sağol açtım özeli...abi dediğim gibi bana 2 tane tşört lazım uygun olurmu[/QUOTE' Alıntı:
.........................................................................................................................................
kardeşim formun başında mt pazarı var mt ürünleri istediyin şeyler var ordanda tehmin edebilisin ....bu arada özelin halen kapalı .:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst