[Manisa MT] 9 Mayis Haftalik Toplantisi...

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
EVET ARKADAŞLAR,,

ÇOCUK ESİRGEME YURDU ZİYARETİMİZDEN SONRA SANIRIM BAYAĞI ÖZLEDİK BİRBİRİMİZİ.......
EEEE OZAMAN ARAYI PEK UZATMAMAK GEREK,,HEMEN TOPLANIP KAYNAŞMAK GEREK..

BU ARADAAAAAA,,, ARAMIZA YENİ KATILAN TÜM DOSTLARDAN "TAM KATILIM BEKLİYORUM"...

TOPLANTI YERİMİZ = MESİR RESTAURANT(KALFAOĞLU PETROL) MANİSA
TOPLANTI SAATİMİZ= 20,30
BİRŞEY DAHA SÖYLEMEDEN YAPAMICAM,,SAKIN AMA SAKIN MOTORSUZ GELMEYİN,,VURURUM VALLAHA...(ANLADIN SEN ONU)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
oradayız mecit :)

tüm dostlarımızı bekliyoruz çünki önümüzdeki şu bir ay içerisinde yapılacak etkinlikler ve organizasyonlar hakkında herkesin fikrini öğrenmek istiyoruz orada görüşmek dileği ile :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
kardeşim mekanın adı hoşuma gitti buraya açmı gelicez yemek yiyiptemi gelicez beni bu konuda aydınlatın lütfen bi aksilik olmazsa aranızdayım
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
kardeşim mekanın adı hoşuma gitti buraya açmı gelicez yemek yiyiptemi gelicez beni bu konuda aydınlatın lütfen bi aksilik olmazsa aranızdayım

bu çocuk aç ayında dünyaya gelmiş :queen: sen tok gel en az benim kadar yine yersin, diğer arkadaşlarada bir kaç kırıntı bişey kalsın :cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
haftalık toplantısı mı? haftalık mı dağıtacaksınız? gelmek istiyorum izmirden de gelmek isteyenler varsa haberleşelim beraber gidelim.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Şartları zorlayıp gelmek isterim üstadlar.Eminim güzel bi toplantı olacaktır.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bu toplaşmalar artık il sınırlarını aştı ;çünkü tüm etkinliklerimizi izmir ve manisa beraber yapıyoruz (tamam belki kimi arkadaşlarımız bu güzel birliktelikler için biraz daha zaman harcıyo ve özveride bulunuyor ama her yapılan bu site aracılığı ile güzel dostluklar kurmak ve hoşça vakit geçirme için)

MT ailesinde gezi ve etkinliklere katılacak her MT üyemizi bu toplantıya bekliyoruz ,çünkÜ herkesin söyleyecek sözü, tanıyacağı yeni yeni insanlar grubumuzda mutlaka olacaktır...:)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
o gün benim dogum günüm.. Hem sarhoş hem yastayım :p

Neyse sizlere iyi eglenceler... :wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya abi beşiktaş izmire kupa finaline geliyormuş şimdi öğrendim. ama baktım yemek çöpşiş falan diyorlar hoşuma da gitti. bu mekanı bize tarif edin de yollarda helak olmayalım. beşiktaş sen bizim herşeyimizsin ama manisaya gidecem kusura bakma
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
AARKADAŞLAR MEKAN BİRAZ FİYAT KONUSUNDA normal SAYILIR..UFAK ÇAY 1 YTL,,DİĞER SICAK İÇECEKLER 2 YTL CİVARI..
MEKANDA PATETES KIZARTMASI,TOST ÇEŞİTLERİ VE ÇOK GÜZEL ÇÖP ŞİŞ VAR..

VE ORADA DİGİTuRKTE VAR AYRICA..

YERİMİZ ÇOK GÜZEL,,ÇİMLERİN ÜSTÜNDE RAHATÇA YAYILACAĞIMIZ HAVADAR GÜZEL BİR YER...


BU ARADA MESİR RESTAURANTA GİTMEK İÇİN,,ÇOCUK ESİRGEMEYİ ZİYARET ETTİMİZ GÜN TOPLANDIĞIMIZ YERDEN(bix cafe-anemon otel) İZMİR İSTİKAMETİNE DOĞRU 500m ilerlemeniz yeterli..
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
Abİ Gelmeyİ İstİyorum
Ama Bu Motorsuzluk
Benİ OldÜrÜyo
Varsa Burdan Yanliz Gelen Varsa Gelmeyİ İsterİm Abİlerİm
:)
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
orada olacagim nasipse :) mecit abi bu arada cimlerin ustunde yayılacaz falan demissin sadece cimlerin ustundeki sandalyelere oturacagiz abi :cherry: bu arada kalabalık olmasını umid ederim ve herkesi beklerim bu arada mesir e bayadır gitmiyorum degisikLik olacak eski mekan nede olsa:bounce:
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
gelmek isterdim ama daha motoru alamadım cumaya ancak alırım ama bir daha ki toplantıda söz ordayım. Mesir çayı , zeytinyağlı acılı kekikli ekmek te varsa tabi ki
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ne demek kardeşim sana kapımız her zaman açık artık yanyana tekerde çeviririz (sabit hız 100 km :) )
motoru yetiştiremesen dahi ,atla artçı GEL ...


@FAVORİİ
Abİ Gelmeyİ İstİyorum
Ama Bu Motorsuzluk
Benİ OldÜrÜyo
Varsa Burdan Yanliz Gelen Varsa Gelmeyİ İsterİm Abİlerİm
DEDİ

BENDE diyorum ki ;hadi demeyeyim :) makinelerden birinin artçısı olursun olur biter seni buralarda yaya koyacak halimiz yok :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
kardeşim mekanın adı hoşuma gitti buraya açmı gelicez yemek yiyiptemi gelicez beni bu konuda aydınlatın lütfen bi aksilik olmazsa aranızdayım

sen tok gel mümkünse gürkay
sonra bize yiyecek bişey kalmıyor

orada olacagim nasipse :) mecit abi bu arada cimlerin ustunde yayılacaz falan demissin sadece cimlerin ustundeki sandalyelere oturacagiz abi :cherry: bu arada kalabalık olmasını umid ederim ve herkesi beklerim bu arada mesir e bayadır gitmiyorum degisikLik olacak eski mekan nede olsa:bounce:

bayadır uğramıyorsun he mert
bi lokal bi mesir mekanlardan çıktığın mı var :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst