[Manisa MT] 5 Ekim Iftar Yemeği....

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
arkadaşlar güzel bir geceydi herkese teşekkür ederim. foroğrafları az sonra ekleyeceğim.

Grup sürüşü ile ilgili olarak asıl hata bende. ben bir an daldım ve grubu dönüşte bilgilendirmedim. Sadece Rots'a sen 1 ol dedim herkesin grup sürüşü yaptığını düşünmüştüm bizle. Neyse. bornova ayrımında da kopan bendim çünkü grup ikiye bölünecekti. bornovada kalanlar ve evlerine doğru yola devam edenler şeklinde. Bu konuda da Rots a bilgi vermediğim için koptum ve öne geçtim. Gerisini toplantılarda yüzyüze konuşuruz.
Sevgilerle.


Murat yaz başından beri bir çok kez grup sürüşü yaptık biliyorsun.Daha önce toplu sürüş yapmamış olan arkadaşlar dışında diğer arkadaşlar bilir yazılı olmayan kurallar vardır bu tip sürüşlerde.

"Kendini ve başkalarını tehlikeye atacak hareketler yapma"
"Sürüş arkadaşlarını gözlemle ters bir durum olduğunda diğerlerini uyar"
"Grup içinde yol güvenliğini koru" ve
"Ana ayrım noktalarında dur"

Orda ileri çıkman senin koptuğun anlamına gelmiyor zaten doğal öncümüz sensin sürüşlerde, normal bir hareketti bence.:cat:

Uzun süreden beri görmediğim arkadaşları görmek güzeldi bidahakine tekrar görüşmek üzere inşallah.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
topiğin amacı dışına çıkmadan şunu söyleyeyim ;grup sürüşü kuralları ve uygulamaları sürekli gruplar içinde canlı tutulması gereken sürekli gündemde olması gereken bi konu
nedeni ise ; son bu buluşmamızda da olduğu gibi sürekli yeni ARKADAŞLARIN GRUBA KATILMASIDIR .
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Murat yaz başından beri bir çok kez grup sürüşü yaptık biliyorsun.Daha önce toplu sürüş yapmamış olan arkadaşlar dışında diğer arkadaşlar bilir yazılı olmayan kurallar vardır bu tip sürüşlerde.

"Kendini ve başkalarını tehlikeye atacak hareketler yapma"
"Sürüş arkadaşlarını gözlemle ters bir durum olduğunda diğerlerini uyar"
"Grup içinde yol güvenliğini koru" ve
"Ana ayrım noktalarında dur"

Orda ileri çıkman senin koptuğun anlamına gelmiyor zaten doğal öncümüz sensin sürüşlerde, normal bir hareketti bence.:cat:

Uzun süreden beri görmediğim arkadaşları görmek güzeldi bidahakine tekrar görüşmek üzere inşallah.

evet haklısın kardeşim. bende senle aynı görüşteyim. ama yine de her zaman yaptığımız gibi yola çıkmadan önce keşke ufak bir bilgilendirme yapsaydık.
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
arkadaslar aranızda olamadıgim için çok üzgünüm aksilik işte serkan abi aramış zeytinlikleri dolasmaya gitmiştim tel evde kalmıs artık seneye görüşürüz kib :)
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
İskender abim seni de görmek isterdik ama olmadı,bi daha ki toplantıya görüşmek üzere.

Bu arada resimler iyi olmuş hhahaaaaa.Ya bi de iki kişi bi cekete nasıl sığarlar konulu belgeesel çekimi avrıd o yok mu???:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
98
yaww murat abi fotoların hiçbirinde ben yokum..:pr: ohoo yeni katıldık die adamddan saymıonuz mu yani neyse birazdaha kıdemleneyim o zaman hesaplaşırıs susuyorum şimdi :p:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
picture057qz2.jpg



picture060bo5.jpg




picture061xy4.jpg




picture062cz0.jpg





picture063ry3.jpg






picture064km2.jpg






picture065po3.jpg






picture066ez2.jpg





picture067jo0.jpg
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
picture067jo0.jpg


bocek az daha ceyzin arkasına geçseymişsin tek bedenden 2 kafa çıkıyo olcakmış...:queen:
(pardon ya arkadaki ceyzmiş puahahha,öndeki kim yaw ayrılın bakiim çözemedim ben bu kıskacı )
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ERENNNNN !!!
söylemediğin sözün hakimi söylediğin sözün mahkumusun :bounce:
okuduk artık :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
heavy_incitement,mesajda bişeyler yazılıp silinmiş sanırım:)Biz okuyamadık ama istihbaratımız kuvvetlidir,elbet okumuş kadar olurum:)...
Böyle daha kötü olmuş,silmesen belki mahkumu olmazdın.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
heavy_incitement,mesajda bişeyler yazılıp silinmiş sanırım:)Biz okuyamadık ama istihbaratımız kuvvetlidir,elbet okumuş kadar olurum:)...
Böyle daha kötü olmuş,silmesen belki mahkumu olmazdın.

ya bak eren herkes ne diyor. dün imageshack.us da bir sorun vardı resimlerin hepsini ekleyemedim parti parti oldu ama olsun oldu ya.
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
98
durun yaww teker teker gelinn.. Alla Alla :)


@wallace murat abi maksat muhabbet olsun bea sorun yok dewam sıkıştımayın beni artık... :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
neymiş...
kardeşimiz(eren)heavy_incitement
wallace dostum ,kardeşim, canyoldaşım,,, eren'in resimlerini hiç çekmemiş hep başkalarını çekmiş ama birazcık kıdemli olunca bu böyle olmayacakmış !!!(öldürücü darbeyi vurdum çok kötüyüm ya :cherry: )
diye yazmış :mrgreen:
eh be eren (şimdi mesajını silmemiş olsaydın bu kadar allayıp pullayamazdım dimi :) ) senin kıdem ilerliyecekte bizimki yerindemi sayacak (anam anaaamm laflara bak )
eeee şimdi arkadaşlar
eren kardeşimizin internet kafesini basıp ,tüm gün bedava pcleri meşkul edip ekonomik olarak eren kardeşimizi zayıflatmayı teklif ediyorum.

buyrun başka önerileriniz varsa bekliyorum ... (dur be olum serkan iki dkk sus bea) :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst