Malossi - J costa Parça nasıl getirtilir ?

Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
Merhabalar arkadaşlar, ayak altında dolaşmalık olarak aldığım dylan 150 marka bir motosikletim bulunuyor. Performansından açıkçası memnun değilim.

Motor 90 dan sonra tıkanıyor. 150 CC güçlü bir scooter için bu değer bence çok az.

Buradaki servise götürdüm, performans düşüklüğünün sebebini sordum.

Öncelikli olarak bagalar sıyırmış, kayışın değişmesi gerekliymiş. Debriyaj balatası bitmiş, debriyaj tasıda değişmesi gerekli dedi.

Ayrıca buji ve hava filtreside değişirse beklenilen performans elde edilir dedi.

Fiyatları sorduğumda ise arkama bakmadan uzaklaştım :)


Biraz araştırdım, ebay.com u bilenler olacaktır. Parça fiyatları burada çok çok makul ancak alışveriş nasıl oluyor ? Güveli mi ? Ve bu gümrüğe takılma mevzusu nedir anlayamadım.

Ayrıca malossi nin sitesinde parça satışı gibi bişey var oradan nasıl parça alıyoruz ? Korlasda fiyatlar çok uçuk bunun sebebi nedir ?
Aynı şey jcosta içinde geçerli.

Ayrıca yakın zamanda kıbrıs'a gideceğim. Orada satışı yapan dükkanlar var mı dır ki ? Ve fiyatları ne gibi civarlardadır bilenler varsa çok makbule geçer
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349


Burada nasıl alışveriş yapılacağı yazıyor. Satıcıdan mutlaka fatura tutarının düşük yazılmasını isteyin Ve gift yazsın kutu üzerine.... 2.000TL değerindeki fotoğraf makinasını bu şekilde soktuk gümrükden :)
Yine aynı şekilde Parça parça, ayrı siparişler ile RR parçaları sipariş ettik bu şekilde. Dylan japon idi sanırım. Bu yüzden parçalar biraz uçuk diye hatırlıyorum.
Kıbrısda motosiklet arabadan pahalı diye hatırlıyorum... Parçaların ucuz olucağını zannetmiyorum ama araştırmakda fayda var yinede...


Şöyle bir site buldum. http://www.jcostatr.com/
Malossi dylan için filtre üretmiyor. Costa varyatör, polini debriyaj, kayış olarak malossi tercih edildiğinde tadından yenmez....
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
tr_select dökümanlar için çok teşekkür ederim.

Ancak satıcı güvenilir mi değil mi o konuyu ne yapacağız ?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
tr_select dökümanlar için çok teşekkür ederim.

Ancak satıcı güvenilir mi değil mi o konuyu ne yapacağız ?

Açıkcası sipariş işlemlerini kuzenime yaptırıyorum. Çok fazla bilgim yok. Ama size şöyle söyliyim... Kuzenim; tahminimce 100ü aşkın alışverişde bulundu ve sıfır sorun yaşadı. Hatta ürün istediği gibi gelmediği zaman adam amerikaya geri iade ediyor :mrgreen: Paypal üzerinden yapıyor alışverişi.
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
Açıkcası sipariş işlemlerini kuzenime yaptırıyorum. Çok fazla bilgim yok. Ama size şöyle söyliyim... Kuzenim; tahminimce 100ü aşkın alışverişde bulundu ve sıfır sorun yaşadı. Hatta ürün istediği gibi gelmediği zaman adam amerikaya geri iade ediyor :mrgreen: Paypal üzerinden yapıyor alışverişi.

Kuzenininizin telefon numarasını alabilir miyim acaba ? :cherry:

Şaka bir yana çok teşekkür ederim bilgiler için
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
Benim dediğim olay bu işte. Sadece debriyaj seti 600 TL ye gelecek sahibinden.com aracılığı ile alırsam. Yurt dışından alınca ise debriyaj seti 190 200 dolar civarı. 400 lira gibi. Yani 200 lira kar ediyorum.

Ayrıca kayış fiyatı 200 TL yine dışarıdan alırsak 32 dolar civarı. Taş çatlasın 70 liraya geliyor TR içerisinde arada çok uçuk rakamlar fark ediyor
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
AYRINTILI BİLGİ VE SİPARİŞ İÇİN ;

BURAK ERTEM - 0532 241 29 45

arkadaşım herkez bu kişiden alıyor. güvenlidir.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ebay.. .................
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
ebay dan herşey alabilirsin, gümrüğe girerse bile %20 fark ödüyorsun. gayet güvenli, yeter ki paypal ile al ve dhl/ups ile getirtme. ben 3-4 defa para iadesi aldım, sipariş edip de gelmediği için. iyibey miydi neydi onun gibi bir forum sitesi var oraya da bakabilirsin detaylı bilgi için. genelde forum ortamına olumsuz şeyler yazılır kafanı karıştırıp vazgeçme. 2 senedir ıvır zıvırımı ebay den alıyorum öneririm.
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
271
Merhabalar arkadaşlar, ayak altında dolaşmalık olarak aldığım dylan 150 marka bir motosikletim bulunuyor. Performansından açıkçası memnun değilim.

Motor 90 dan sonra tıkanıyor. 150 CC güçlü bir scooter için bu değer bence çok az.

Buradaki servise götürdüm, performans düşüklüğünün sebebini sordum.

Öncelikli olarak bagalar sıyırmış, kayışın değişmesi gerekliymiş. Debriyaj balatası bitmiş, debriyaj tasıda değişmesi gerekli dedi.

Ayrıca buji ve hava filtreside değişirse beklenilen performans elde edilir dedi.

Fiyatları sorduğumda ise arkama bakmadan uzaklaştım :)


Biraz araştırdım, ebay.com u bilenler olacaktır. Parça fiyatları burada çok çok makul ancak alışveriş nasıl oluyor ? Güveli mi ? Ve bu gümrüğe takılma mevzusu nedir anlayamadım.

Ayrıca malossi nin sitesinde parça satışı gibi bişey var oradan nasıl parça alıyoruz ? Korlasda fiyatlar çok uçuk bunun sebebi nedir ?
Aynı şey jcosta içinde geçerli.

Ayrıca yakın zamanda kıbrıs'a gideceğim. Orada satışı yapan dükkanlar var mı dır ki ? Ve fiyatları ne gibi civarlardadır bilenler varsa çok makbule geçer
O motor 90 dan sonra tıkanmamalı. Tavsiyem parçaları almadan önce motoru sıhhatli hale getir ondan sonra yüklemeye başla. Benim dylan 37 bin deydi ve 110 a kadar soluksuz çıkıyordu ki egzozu da bozuktu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst