Malesef Dönerken Araba Yandan Çarptı

Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
Bugun Sabah Sahile İneyim Dedim U Dönüşü Yaptım Yandaki Aracı Görmedim Yandan Vurdu Motorda Ciddi Derece Çizik Var. Armut Ampul Kırıldı Ama Çalışıyor.Sonra Honda Yazısısı Var Motor Kısmı İçine Göçtü Biraz. Ve Motora Bindiğimde Sürerken Motorun Sesi Değişti Cızırtı Gelmeye Başladı Neden Öyle Yapıyor Anlayamadım :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

Birde Bu Kazayı Sigorta Karşılarmı Motorda Ciddi Bir Sorun Var
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
öncelikle geçmiş olsun. kazaya gelince motor kısmı içine göçtü, sürerken ses geliyor anlayamadım demişin bende bu kısmı anlayamadım. içine göçen motordan farklı sesler gelmesini anormalmi karşılamaktasınız?
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
öncelikle geçmiş olsun. kazaya gelince motor kısmı içine göçtü, sürerken ses geliyor anlayamadım demişin bende bu kısmı anlayamadım. içine göçen motordan farklı sesler gelmesini anormalmi karşılamaktasınız?

Evet Gaza Bastığımda Belli Bir Devirden Sonra Demirin Birbirine Sürtmesi Gibi Bir Ses Çıkıyor Cıvatalardamı Sorun Var Acaba Bilmiyorum Çok Anormal Bir Ses Geliyor Birde Sigorta Karşılarmı Bu Hasarı
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Sigorta karşının zararını karşılar. Yani arabanın zararını karşılar ama kendi zararını karşılamaz.
Ben öyle biliyorum.
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
Sigorta karşının zararını karşılar. Yani arabanın zararını karşılar ama kendi zararını karşılamaz.
Ben öyle biliyorum.

O Yönden Kötü Motorda Ciddi Bir Hasar Var Gibi Geliyor Çok Anormal Sesler Çıkartıyor Devir Yükseldimi Motorun Eski Sesi Yok Daha Anormal Sesler Çıkartıyor Çok Fazla Kırık ve Çizikde Var Motorda
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motorun yan kapaklarında hasar oluşan motoru neden çalıştırıyorsun ? kapakları değiştirerek düzeltilebilecek bir sorunu ciddi duruma getirebilirsin.
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
kardeşim çok geçmiş olsun. Sana bişey olmamış sanırım önemli olan o :) kazya gelince , sigorta karşı tarafın masrafını karşılar senin değil ! bu arada bence böyle sürme servise gitmelisin modeli nedir ?
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
kardeşim çok geçmiş olsun. Sana bişey olmamış sanırım önemli olan o :) kazya gelince , sigorta karşı tarafın masrafını karşılar senin değil ! bu arada bence böyle sürme servise gitmelisin modeli nedir ?

Modeli Honda CB 125 E Motor Kapakları Ne Gibi Bir Sorun Çıkartabilir ?
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
dostum öncelikle geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın da sigorta karşılar mı demişsin de tutanak tuttunuz mu, tutmadınızsa neyi karşılayacak..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
hatalı kim senmisin sen değilsen tutanak tuttunuzmu tutmadıysanız gidip tamire bırakıp para baymak zorundasınız
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
bence motoru o sekilde kullanma motor kapagi derken yan kApaklardan bahsediyorsun galiba ustunde Honda yazan dedigine gore bence kullanmamalisin motoru daha ciddi hasarlara sebeb olabilirsin servis birseyi yok demis olabilir fakat ses geliyor diyorsun iki demirin birbirine surtmesi gibi diyorsun bunlar hic ic acici degil bence.Baska bir ustan varsa onada goster bi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki grenajlardaki kırıklardan dolayı ses geliyo olabilir.Grenajları söküp bide öyle kullan bakalım.O zaman sesin motordan mı geldiğini anlarsın.Çünkü grenajdaki en ufak çatlak çok fena ses yapabilir.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Kaza yaptın. tutanak tutacaktın. tutmayıp evlere dağıldıysanız cebinden karşılamaya hazır ol.
Birde böyle durumda olan motoru neden çalıştırdın onu anlamadım. keşke bir araca yükleyip yada yakın mesafe ise bir yere çekseydin
Neyse geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst