Altin Elbiseli Adam Barkin'in bir lafi vardir: Ben motor abazasiyim. Benim tanisikligim ve yakin dostlugum konu disidir ama bu lafi ben de feci derecede benimserim.
Motosiklet, fren mesafesi, lastik ebadi, kalitesi, piston capi, lastik kalitesi farketmez.
Her motosiklet bir ruya. Siz bindiginiz aletten ne kadar zevk aliyorsunuz, bence mesele odur. Benim icin guzel motor guzel motordur. Cinli japon hepsi ayni.
Ama ekipman herseydir! Yarin bir doblo kamyon ya da belediye otobusu size hallendiginde sanssizsaniz uzerinizde ne olduguyla alakali oluyor ya hayatiniz. Ona isyan etseniz de keske motor botu giyseydim deseniz de o 1 saliselik an butun hayatinizdaki 2 teker keyfine bedel oluyor ya...
O yuzden abi motosiklete giden, ikinci el alirken yaptiginiz cingene pazarligina aciyin ama ekipmana giden paraya acimayin vallahi ona degiyor.