makine tv

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
iş makinesi izleyerek stres atan yurdum insanını hedef kitle olarak seçen bir tv kanalı.

açıkçası çok beğenerek izliyorum. yurt gündeminden, siyasi polemiklerden ve iğrenç dizilerden bir nebze uzaklaşmak için birebir.

izlerken gam, kasavet, dert, tasa bırakmıyor.

hay sen çok yaşa makine tv be!
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
iş makinesi izleyerek stres atan yurdum insanını hedef kitle olarak seçen bir tv kanalı.

açıkçası çok beğenerek izliyorum. yurt gündeminden, siyasi polemiklerden ve iğrenç dizilerden bir nebze uzaklaşmak için birebir.

izlerken gam, kasavet, dert, tasa bırakmıyor.

hay sen çok yaşa makine tv be!

reklam mı toplıcan..
iyi yatırım hee..

şaka bir yana, ben de tv izledmiyorum ve sürekli kitap, güzel kamera şakaları vs izliyorum.

aklımda güzel bir vlog videosu çekme fikri var. öyle vlogger cinsi değil, motosiklet hakkında bir konuda 10-15 dakikalık bir şey.

hayırlısı..
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
reklam mı toplıcan..
iyi yatırım hee..

şaka bir yana, ben de tv izledmiyorum ve sürekli kitap, güzel kamera şakaları vs izliyorum.

aklımda güzel bir vlog videosu çekme fikri var. öyle vlogger cinsi değil, motosiklet hakkında bir konuda 10-15 dakikalık bir şey.

hayırlısı..

günlük hayatını çeksen yine izleriz yürekçe :) en son tv yi ne zaman açtım bilmiyorum ama geçenlerde çektim koydum nete :mrgreen: instegıramı da kapadım sonra gözlerimi kapadım, verdiği hisse yerini koyacak birşey bulamadım
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Canını yidiğim Hoka iki kitap okusan daha hoş, daha faydalı olmaz mı :)
Tamam okumadığını bilmiyorum ama, makina tv konusu açmak yerine jhon green konusu açsaydın bunu düşünmezdim hiç kusura bakma :mrgreen:

Yanlız o devasa makinalar acayip ya.
Arazide düşünsene...
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
televizyon yerine internet üzerinden seyre geçiniz.
denize bakar gibi metale bakılır mı ?
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
öyle demeyin, hipnotize ediyor. ekran karşısına çakılıp kalıyorsunuz.

kitap konusunda haklısınız. okumuyoruz. fakat internet bu boşluğu dolduruyor be dostlar. internette istediğiniz bilgiye anında ulaşma imkanı mevcut.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
makine deyince bende makinelerin çalışmasını izlerim ve zevk alırım.

aylar önce bir konu açmıştım ve bu konuda ki yorumlara baktığım kadarıyla böyle şeyleri seven çok insan var.

terapi olarak bazen izlediğim 2 makine videosu koyayım;




---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------

ak-74 videosunda hele 1:09 saniyede başlayan sese bayılıyorum. sanki çok büyük sanayi makineleri çalışıyormuş gibi ses geliyor.

ve birde 1:27 sularında ağır çekim atış yapıyor sanki tank top atıyor gibi orayı seviyorum(son ses açıp dinliyorum orayı).

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------

bunu da şimdi izledim buda süper (2:01 titanik filmindeki "titanik batarken filikaların indirildiği" sahnesi gibi)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
bi makine videosu da biz koyalım...


---------- Mesajlar birleştirildi - 04:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:54 ----------

 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Tam " doğaya karşı durmak yerine onunla birlik olalım " diye felsefe yapacaktım ki, makinama atlayıp, tüfeği sırtlayop araziye açılma isteği oldu yine... Neyin kime savaşı ki bu?
Yahu keşke şu motor teknolojiletine biz de sahip olabilsek. Hırsımdan çıldıracam...adamların elinde yüzyılı aşkın ve milyar kilometrelik ar-ge tecrübesi var.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
yerinde bir tespit.

Aç gözünü seyret, tekrarı yok bunun
İşimiz muhabbet efkârı yok bunun
Arada bir dilimiz sürçer ise af ola
Tutmasını biliriz de kemiği yok bunun
Olacak olacak olacak o kadar
Olacak olacak olacak o kadar

Niyetimiz kimseyi kırmak değildir
Şurdakini buraya koymak değildir
Arada bir zülfü yâre dokunduk
Tam yerine rast geldi manzara koyduk
Olacak olacak olacak o kadar
Olacak olacak olacak o kadar

is-makinasi-izlemek--181121.jpg
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Youtube'da DIRESTA diye bir adam var.onu muhakkak izlemenizi öneririm. Makine TV kadar olmasa da zanaatkar bir kanal. ağaç oymasından tutun metal işçiliğine kadar herşey mevcut. Evde 37 ekran tv var. sadece lifetime ve TLC kanallarını izliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst