Mahmutbey'den çıkalım jes, dogumgünün kutlu olsun:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
vat69un gülü doğum günün kutlu olsun :rendeer:

muharremin dediği gibi o lastiği değiştir yoksa sermayeme zarar verirsin :p

zaman kötü kolla tütü
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Cem namı-ı diğer Jess doğum günün kutlu olsun kardeşim.

Belirtmeden edemeyeceğim, tebrik mesajımı yazmadan önce geçmiş mesajları okuyayım dedim ama sonu gelmedi.
Öeeeh be kardeim amma çok sevenin varmış! :mrgreen:

Sana uzun ve motosiklet tepesinde geçecek bir ömür dilerim kardeşim!
teşekkürler tamercim .. ayagına saglık :rendeer::rendeer:
nice mutlu yıllar cem::haapppy:::biggrinn::fool::
küsüm sana .......

dogum günün kutlu olsun dostum
teşekkürler dostum :cat:

doğum günün kutlu olsun cem nice senelere:rendeer::rendeer::rendeer:
teşekkür ederim cok sagol

vat69un gülü doğum günün kutlu olsun :rendeer:

muharremin dediği gibi o lastiği değiştir yoksa sermayeme zarar verirsin :p

zaman kötü kolla tütü


rolo bnö aro :queen::queen::queen: sagolasın yusufcum ayagına saglık :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
yewrum hedayeni begendin mi bilmiyorum ama
oooo arabıın yanında biraz sönük kaldıııııııııı bizim hedaye :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst