teşekkürler tamercim .. ayagına saglık :rendeer::rendeer:Cem namı-ı diğer Jess doğum günün kutlu olsun kardeşim.
Belirtmeden edemeyeceğim, tebrik mesajımı yazmadan önce geçmiş mesajları okuyayım dedim ama sonu gelmedi.
Öeeeh be kardeim amma çok sevenin varmış! :mrgreen:
Sana uzun ve motosiklet tepesinde geçecek bir ömür dilerim kardeşim!
küsüm sana .......nice mutlu yıllar cem::haapppy:::biggrinn::fool::
teşekkürler dostum :cat:dogum günün kutlu olsun dostum
teşekkür ederim cok sagoldoğum günün kutlu olsun cem nice senelere:rendeer::rendeer::rendeer:
vat69un gülü doğum günün kutlu olsun :rendeer:
muharremin dediği gibi o lastiği değiştir yoksa sermayeme zarar verirsin
zaman kötü kolla tütü